Csendes Percek június 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 6., P, 03:41:02 CEST

                        2008. június 6. péntek

2Kor 5,16-21.

16 Úgyhogy mi mostantól fogva senkit nem ismerünk test szerint: ha
ismertük is Krisztust test szerint, most már őt sem így ismerjük. 17
Ezért ha valaki Krisztusban van, új teremtés az: a régi elmúlt, és íme:
új jött létre. 18 Mindez pedig Istentől van, aki megbékéltetett minket
önmagával Krisztus által, és nekünk adta a békéltetés szolgálatát. 19
Isten ugyanis Krisztusban megbékéltette a világot önmagával, úgyhogy
nem tulajdonította nekik vétkeiket, és reánk bízta a békéltetés igéjét.
20 Tehát Krisztusért járva követségben, mintha Isten kérne általunk:
Krisztusért kérünk, béküljetek meg az Istennel! 21 Mert azt, aki nem
ismert bűnt, bűnné tette értünk, hogy mi Isten igazsága legyünk őbenne.

                          BELÜLRŐL KIFELÉ

Tisztítsd meg először a pohár és a tál belsejét, hogy azután a külseje
is tiszta legyen! (Mt 23,26)

Egy összejövetel alkalmával kislányom és a barátai elhatározták, hogy
átalakítják egymást. Elkészítették egymás haját, kifestették egymás
körmét, és sminket tettek föl. Közben egyfolytában ezt mondogatták
egymásnak: "Hogy te milyen másképp nézel ki!"
Eszembe jutott egy pár évvel ezelőtti eset. Épp csak hazaérkeztem egy
konferenciáról, ahol előadásokat hallottam Isten határtalan irgalmáról,
és a tanítványság jelentéséről. Életemben először elkezdtem Krisztus
által igazán elfogadni Isten végtelen szeretetét.
Másnap összefutottam egy barátommal, aki megkérdezte, hogy levágattam a
hajam, vagy új szemüvegem van. "Valami más rajtad, mint szokott lenni"
- mondta. Amit látott, az a szívemben történt változások külső
megnyilvánulása volt. Ahogy elkezdtem elfogadni Isten szeretetét, ő
megváltoztatta viselkedésemet és beszédemet - a változások belülről
kifelé hatottak.

Imádság: Istenünk, köszönjük határtalan könyörületedet. Segíts
elfogadnunk szeretetedet, hogy új teremtmények lehessünk. Ámen.

Isten szeretete belülről indulva változtat meg bennünket.
Nancy B. Hahn (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ELFOGADJÁK ISTEN SZERETETÉT!