Csendes Percek július 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Júl. 14., H, 03:41:02 CEST

                        2008. július 14. hétfő

Róm 12,9-21.

9 A szeretet ne legyen képmutató. Iszonyodjatok a gonosztól,
ragaszkodjatok a jóhoz, 10 a testvérszeretetben legyetek egymás iránt
gyengédek, a tiszteletadásban egymást megelőzők, 11 a
szolgálatkészségben fáradhatatlanok, a lélekben buzgók: az Úrnak
szolgáljatok. 12 A reménységben örvendezzetek, a nyomorúságban legyetek
kitartók, az imádkozásban állhatatosak. 13 A szentekkel vállaljatok
közösséget szükségeikben, gyakoroljátok a vendégszeretetet. 14 Áldjátok
azokat, akik üldöznek titeket; áldjátok és ne átkozzátok. 15 Örüljetek
az örülőkkel, sírjatok a sírókkal. 16 Egymással egyetértésben legyetek,
ne legyetek nagyratörők, hanem az alázatosakhoz tartsátok magatokat. Ne
legyetek bölcsek önmagatok szerint. 17 Ne fizessetek senkinek rosszal a
rosszért. Arra legyen gondotok, ami minden ember szemében jó. 18 Ha
lehetséges, amennyire tőletek telik, éljetek minden emberrel
békességben. 19 Ne álljatok bosszút önmagatokért, szeretteim, hanem
adjatok helyet az ő haragjának, mert meg van írva: "Enyém a
bosszúállás, én megfizetek" - így szól az Úr. 20 Sőt, "ha éhezik
ellenséged, adj ennie, ha szomjazik, adj innia; mert ha ezt teszed,
parazsat gyűjtesz a fejére." 21 Ne győzzön le téged a rossz, hanem te
győzd le a rosszat a jóval.

                              IRÁNYTŰ

Áldott vagy te, Uram! Taníts meg rendelkezéseidre! Gyönyörködöm
rendelkezéseidben, igédről nem feledkezem meg. (Zsolt 119,12.16)

Egyszer vettem egy tv-állványt. A használati útmutató nélkül raktam
össze az alkatrészeket. Mikor végeztem, maradt pár csavar, és más fel
nem használt alkatrész, de a bútor jónak tűnt. Mikor a tv-t és egyéb
dolgokat rápakoltam, szétesett, mert nem bírta a terhet. Nyilvánvaló
volt, hogy nem úgy állítottam össze, mint ahogy azt kellett volna.
Lelki életünkre is van egy hatvanhat könyvből álló, bölcs tanácsokkal
teli utasítás, ami elirányít az Istenben való élethez. A Biblia a mi
kézikönyvünk. Ha olvassuk, tanulmányozzuk, és elfogadjuk a
bölcsességet, ami az Isten-központú élethez vezet, akkor képesek
leszünk az élet nehézségeit hordozni.
Ezen túl Isten szava elvezet minket az örök élethez. Hiszem, az
örökkévaló élet ott kezdődik, amikor utunkat minden nap Istennel járjuk
már itt a földön is.

Imádság: Szentlélek Istenünk, kérjük, munkálkodj bennünk, hogy
elfogadjuk szavadat mindennapi útmutatóként. Ámen.

Akik a Biblia utasításait követik, helyesen élnek!
Raúl Escariz (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK KERESIK A BIBLIA ÚTMUTATÁSÁT!