Csendes Percek július 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Júl. 3., Cs, 03:41:02 CEST

                      2008. július 3. csütörtök

Mk 5,25-34.

25 Egy asszony pedig, aki tizenkét éve vérfolyásos volt, 26 sok
orvostól sokat szenvedett, mindenét ráköltötte, de semmi hasznát sem
látta, hanem még rosszabbul lett; 27 amikor meghallotta, amit Jézusról
beszéltek, eljött, és a sokaságban hátulról megérintette a ruháját, 28
mert így gondolkodott: "Ha megérintem akár csak a ruháját is,
meggyógyulok." 29 És azonnal elapadt a vérzés forrása, és érezte
testében, hogy kigyógyul a bajából. 30 Jézus is azonnal észrevette,
hogy erő áradt ki belőle, ezért a sokaságban megfordulva így szólt: "Ki
érintette meg a ruhámat?" 31 Tanítványai így feleltek: "Látod, hogyan
tolong körülötted a sokaság, és azt kérdezed: ki érintett meg engem?"
32 Jézus erre körülnézett, hogy láthassa azt az asszonyt, aki ezt
tette. 33 Az asszony pedig, mivel tudta, mi történt vele, félve és
remegve jött elő; leborult előtte, és elmondta neki a teljes igazságot.
34 Ő pedig ezt mondta neki: "Leányom, a hited megtartott téged: menj el
békességgel, és bajodtól megszabadulva légy egészséges."

                         A GYÓGYULÁS IDEJE

De a százados ezt felelte rá: Uram, nem vagyok méltó arra, hogy
hajlékomba jöjj, hanem csak egy szót szólj, és meggyógyul a szolgám.
(Mt 8,8)

A válásom után teljesen üresnek éreztem magam. Bár a legjobb barátaim
mellettem álltak, és nem voltam egyedül, mégis úgy éreztem, hogy nincs
semmim. Telve voltam haraggal, fájdalommal és kétellyel, és magamat
hibáztattam azért, hogy ennyi évet vesztegettem el egy olyan
házasságban, ami bukásra volt ítélve. Több hónapos elkeseredett
küzdelem után lebetegedtem: engedtem, hogy az önsajnálat felszínre
törjön bennem.
Istenhez imádkozva eszembe jutott a meggyógyított leprás, az erős hitű
százados és a vérfolyásos asszony. "Istenem, ha akarod, gyógyíts meg!"
Tudtam, hogy Isten meg fog gyógyítani, de azt is tudtam, hogy ehhez
időre van szükség, sok imádságra és arra, hogy olvassam a Szentírást.
Kitartónak kellett lennem a gyerekeimért és magamért is.
A gyógyulásom még a mai napig tart, tulajdonképpen egy életen át vezető
folyamat. A Fazekasmester ma is dolgozik az életemen, iránymutatást ad,
helyrehozza a hibáimat, kikeveri a legjobb színárnyalatokat. Érzem,
hogy még néha reszket a lelkem, de ugyanakkor egy mindent átható béke
tölt el, és ebben a békében Isten kegyelmét látom.

Imádság: Csodálatos Orvos, segíts, hogy a testünk és lelkünk
meggyógyuljon, és eszközeid lehessünk abban, hogy mások is megismerjék
gyógyító hatalmadat. Ámen.

Reménytelenségek között Krisztus reményt és gyógyulást ad.
Claudia Nava-Galloway (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÁLÁSSAL SZÉTSZAKÍTOTT CSALÁDOKÉRT!