Csendes Percek január 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jan. 30., Sze, 03:41:02 CET

                       2008. január 30. szerda

Zsolt 137,1-4.

1 Amikor Babilon folyói mellett laktunk, sírtunk, ha a Sionra
gondoltunk.
2 Az ott levő fűzfákra akasztottuk hárfáinkat.
3 Mert akik elhurcoltak minket, énekszót követeltek tőlünk, és akik
sanyargattak, öröméneket: Énekeljetek nekünk a Sion-énekekből!
4 Hogyan énekelhetnénk éneket az ÚRról idegen földön?

                              SZÁMŰZVE

Kiűzte (az embert) az Úristen az Éden kertjéből, hogy művelje a földet,
amelyből vétetett. (1Móz 3,23)

Az új településen magányos voltam. Oda volt a kertész-klubban
folytatott mozgalmas társasági életem, a barátaim, a gyermekmunka
vezetői tevékenységem. Úgy éreztem, mintha száműzve lennék. Új
barátokat keresve elmentem egy közösségbe, ahol az előadó a lelki
szabályokról beszélt; számomra teljesen ismeretlen koncepcióról, habár
életem során időnként eljártam templomba. Az előadó felsorolt néhány
lelki szabályt, s elmagyarázta, hogy ezek segítenek a másokhoz való
odafordulásban és Isten szeretetére való válaszadásban. Három dolog a
felsoroltak közül hiányzott az életemből: a keresztyén kiscsoport, a
napi ima és a bibliatanulmányozás.
Azután egyik új barátnőm meghívott a gyülekezetének imacsoportjába.
Csodálkozva láttam, milyen szenvedéllyel és hozzáértéssel forgatták
ezek az asszonyok a Szentírást. Amikor hangosan imádkoztak, figyeltem,
és megtanultam imádkozni. Elkezdtem a Bibliát olvasni, és otthon is
imádkoztam. Új barátnőim bevontak a szociális szolgálatba is. Isten új
munkaterülettel ajándékozott meg.
Ádám és Éva életében a kiűzetés nem a történet vége volt, hanem az
egész emberiség számára egy új kezdetet jelentett. Az én "száműzetésem"
is új kezdetté lett.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy növekedési lehetőséget adsz életünk új
helyzeteiben. Ámen.

Ha valami jó véget ér, egy sokkal jobb dolog kezdődhet!
Margaret Daubert (Washington, USA)

IMÁDKOZZUNK LELKI BARÁTAINKÉRT!