Csendes Percek január 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jan. 28., H, 03:41:03 CET

                        2008. január 28. hétfő

Jel 21,1-5.

1 És láttam új eget és új földet, mert az első ég és az első föld
elmúlt, és a tenger sincs többé. 2 És a szent várost, az új
Jeruzsálemet is láttam, amint alászáll a mennyből az Istentől,
felkészítve, mint egy menyasszony, aki férje számára van felékesítve. 3
Hallottam, hogy egy hatalmas hang szól a trónus felől: "Íme, az Isten
sátora az emberekkel van, és ő velük fog lakni, ők pedig népei lesznek,
és maga az Isten lesz velük; 4 és letöröl minden könnyet a szemükről,
és halál sem lesz többé, sem gyász, sem jajkiáltás, sem fájdalom nem
lesz többé, mert az elsők elmúltak." 5 A trónuson ülő ezt mondta: "Íme,
újjáteremtek mindent". És így szólt: "Írd meg, mert ezek az igék
megbízhatók és igazak!"

                       ISMERVE A VÉGEREDMÉNYT

... és hatalmas hangok szólaltak meg a mennyben: "A világ felett a
királyi uralom a mi Urunké, az ő Krisztusáé lett, és ő fog uralkodni
örökkön-örökké". (Jel 11,15)

Férjemmel elmentünk megnézni a kedvenc futballcsapatunk meccsét egy
erős ellenféllel szemben. Egész játék alatt idegesen szurkoltunk,
örültünk, amikor a mi csapatunk szerzett vezetést, és szomorúan
letörtünk, amikor vesztésre álltunk. Közben felugráltunk, kiabáltunk,
különösen, amikor a csapatunk berúgta az utolsó győztes gólt.
Jókedvűek, de kimerültek voltunk. Micsoda különbség volt azután másnap!
Kényelmesen ültünk a kanapén, és néztük a meccs ismétlését a tv-ben.
"Sokkal nyugodtabbak vagyunk ma" - jegyeztem meg. "Könnyű most
lazítani" - mosolygott a férjem - "hisz már ismerjük a végeredményt."
Válaszából arra gondoltam, hogy mi keresztyének is ismerjük a
"végeredményt". Miközben az igazságért és békéért fáradozunk, könnyű
kétségeskedni a végső kimenetelt illetően. Aggódunk, hogy a háború, az
igazságtalanság és a fájdalom soha nem ér véget. De a jó hír az, hogy
Isten országa egy napon betölti majd a földet, "ahogyan a tengert víz
borítja" (Ézs 11,9). Eltűnik a fájdalom, a gyász, és Krisztus fog
uralkodni.

Imádság: Úr Jézus köszönjük, hogy országod eljön és örökké tart. Ámen.

Bármilyen tökéletlen a világ, végül Isten minden betegségét
meggyógyítja, és elhozza a békét.
Marion Speicher Brown (Dél-Karolina. USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IGAZSÁGÉRT FÁRADOZÓKÉRT!