Csendes Percek január 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jan. 20., V, 03:41:01 CET

                      2008. január 20. vasárnap

2Kor 4,6-18.

6 Isten ugyanis, aki ezt mondta: "Sötétségből világosság ragyogjon
fel", ő gyújtott világosságot szívünkben, hogy felragyogjon előttünk
Isten dicsőségének ismerete Krisztus arcán.
7 Ez a kincsünk pedig cserépedényekben van, hogy ezt a rendkívüli erőt
Istennek tulajdonítsuk, és ne magunknak: 8 Mindenütt szorongatnak
minket, de nem szorítanak be, kétségeskedünk, de nem esünk kétségbe; 9
üldözöttek vagyunk, de nem elhagyottak, letipornak, de el nem veszünk;
10 Jézus halálát mindenkor testünkben hordozzuk, hogy Jézus élete is
láthatóvá legyen testünkben. 11 Mert életünk folyamán szüntelen a halál
révén állunk Jézusért, hogy a Jézus élete is láthatóvá legyen halandó
testünkben. 12 Azért a halál bennünk végzi munkáját, az élet pedig
bennetek. 13 Mivel pedig a hitnek ugyanaz a Lelke van bennünk, ahogyan
meg van írva: "Hittem, azért szóltam", mi is hiszünk, és azért szólunk!
14 Mert tudjuk, hogy aki feltámasztotta az Úr Jézust, az Jézussal
együtt minket is feltámaszt, és maga elé állít veletek együtt. 15 Mert
minden értetek van, hogy a kegyelem sokasodjék, és egyre többen adjanak
hálát az Isten dicsőségére. 16 Ezért tehát nem csüggedünk. Sőt ha a
külső emberünk megromlik is, a belső emberünk mégis megújul napról
napra. 17 Mert a mi pillanatnyi könnyű szenvedésünk minden mértéket
meghaladó nagy, örök dicsőséget szerez nekünk, 18 mivel nem a
láthatókra nézünk, hanem a láthatatlanokra, mert a láthatók ideig
valók, a láthatatlanok pedig örökkévalók.

                            A BANKKÁRTYA

Mindenütt nyomorgattatunk, de meg nem szoríttatunk, kétségeskedünk, de
nem esünk kétségbe. (2Kor 4,8) - Károli-fordítás

Lakóhelyemtől 70 km-re befejeztem a havi bevásárlást. Még teletankolom
az autót, azután sietek haza, mert két óra az út, és késő este van már.
A benzinkútnál nyújtom a bankkártyát, mint mindig. Nincs rajta fedezet.
Az nem lehet, próbáljuk újra! Másodszor is sikertelen a lekérdezés.
Kifizettem készpénzzel, és teljesen pánikba estem! Ez nem lehetséges. A
következő automatánál a kapott egyenleg a 10 %-a volt az általam
biztosnak vélt összegnek. Férjemmel éjszakába nyúló számolásba
kezdtünk, és nem tudtuk mire vélni a helyzetet.
"Kétségeskedünk, de nem esünk kétségbe..." Igen Atyám, te pontosan
tudod, hogy a négy gyermekemnek nem tudom befizetni az ebédet, és miből
élnénk hatan a hó végéig? Sírtam és reménykedtem.
Másnap a bankban az ügyintéző tudatta velem, hogy a régi rendszerből
újra álltak át, és közben lehetnek zavarok. "Jogosnak tűnik a
követelése, jelzem a központnak. Felírom a telefonszámát, és reggel
felhívom." Hazafelé a szomszéd falunál jártam, amikor csörren a
telefon: "Rajta van a helyes összeg a számláján, levehető!" "Köszönöm,
Istenem!" - sóhajtottam.

Imádság: Úr Jézus, köszönjük, hogy a benned való bizalom mindennél, a
pénznél is többet ér! Köszönjük, hogy az életünkben semmi sem történhet
a tudtodon kívül. Ámen.

A nehézségek edzik a Mennyei Atyában való bizalmunkat.
Flikinger Zsuzsanna (Magyarország, Gyúró)

IMÁDKOZZUNK A NEHÉZ ANYAGIAK KÖZÖTT ÉLŐ NAGYCSALÁDOKÉRT!