Csendes Percek január 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jan. 17., Cs, 03:41:02 CET

                      2008. január 17. csütörtök

JSir 3,19-24.

19 Gondolj nyomorúságomra és hontalanságomra, az ürömre és a méregre!
20 Mindig erre gondol, és elcsügged a lelkem.
21 De ha újra meggondolom, reménykedni kezdek:
22 Szeret az ÚR, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma:
23 minden reggel megújul. Nagy a te hűséged!
24 Az ÚR az én osztályrészem - mondom magamban -, ezért benne bízom.

                            TÉLI SZÉPSÉG

Isten leheletétől jég támad, a víz felszíne jégpáncél lesz. Majd
nedvességgel terheli meg a felleget, és villámot szór a felhő. Gomolyog
az körös-körül, hogy az ő irányítása szerint megtegye mindazt, amit
csak parancsol. (Jób 37,10-12)

Szeretek a hóesésben gyönyörködni. Tavaly a születésnapomon lenyűgözve
figyeltem az ablakból, ahogyan a szél hópehely balettet rendezett.
Micsoda ajándék! A lágyan hulló hópelyhekből egyszer csak mini hóvihart
kavart a szél. Azon gondolkodtam, milyen hatalmas Istenünk van, és a mi
életünk útja is hol örömön, hol szomorúságon, nem várt fordulatokon át
vezet.
Két hónappal később férjem zaklatott hangját hallottam a telefonban:
"Munkanélküli lettem!" 28 év után, érthetetlen módon megszűnt az
állása. Mennyire nehéz bízni Istenben, különösen, ha elveszettnek
érezzük magunkat, mintha egyedül lennénk egy hóviharban! De mégsem
szabad az érzéseinkre hagyatkozni: a bizalom elhatározás kérdése.
Hisszük-e, hogy Isten tud szépséget létrehozni életünk havas tájain?
Tudjuk-e a benne való bizalmat választani?
Mi úgy döntöttünk, hogy bízunk Istenben a szomorúság és bizonytalanság
évében is, amikor olyan ösvényen kellett járnunk, ami addig ismeretlen
volt számunkra. Isten nem várt áldásai kísértek minket ezen az úton.
Megtapasztaltuk, milyen békességet ad, ha minden napunkat Istenre
bízzuk.

Imádság: Istenünk, add, hogy a te hűséges szeretetedben bízzunk. Ámen.

Hogyan tudnék ma jobban bízni Istenben?
Elizabeth Ann Bussey (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A MUNKANÉLKÜLIEKÉRT!