Csendes Percek január 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jan. 16., Sze, 03:41:02 CET

                       2008. január 16. szerda

Mt 17,14-20.

14 Amikor a sokasághoz értek, odament Jézushoz egy ember, térdre borult
előtte, 15 és ezt mondta: "Uram, könyörülj a fiamon, mert holdkóros, és
nagyon szenved, mert gyakran esik a tűzbe, gyakran a vízbe is. 16
Elhoztam őt tanítványaidhoz, de nem tudták meggyógyítani." 17 Jézus
erre így válaszolt: "Ó, hitetlen és elfajult nemzedék, meddig leszek
még veletek? Meddig szenvedlek még titeket? Hozzátok őt ide!" 18 Ekkor
Jézus rákiáltott, és kiment abból az ördög, a gyermek pedig meggyógyult
még abban az órában. 19 Akkor a tanítványok külön odamentek Jézushoz,
és megkérdezték: "Mi miért nem tudtuk kiűzni?" 20 Ő így válaszolt:
"Kishitűségetek miatt. Bizony mondom néktek: ha akkora hitetek volna,
mint egy mustármag, és azt mondanátok ennek a hegynek: Menj innen oda!
- odamenne, és semmi sem volna nektek lehetetlen.

                       VÁLTOZTASS MEG, URAM!

Bizony mondom néktek, ha akkora hitetek volna, mint egy mustármag,
semmi sem volna nektek lehetetlen. (Mt 17,20)

Az elmúlt évben a munkahelyemen és a személyes kapcsolataimban is sok
problémám volt. Tisztában voltam vele, hogy egy pozitív irányú
változásnak rajtam kell kezdődnie, ezért csendességemben elmondtam
Istennek a problémáimat. Amikor azonban a változásért akartam
imádkozni, amire szükségem lenne, nem volt könnyű a gondolataimat
szavakba önteni. Szinte csak annyit tudtam kérni: "Változtass meg
engem, Uram."
Amikor észrevettem, milyen hatása van, ha jobban figyelek a barátaimra,
kollégáimra, családtagjaimra, akkor értettem meg, hogy ezek a
beszélgetések Isten eszközei, hogy szóljon hozzám. Azáltal, hogy jobban
odafigyeltem másokra, képes voltam szorosabb kapcsolatokat és nagyobb
bizalmat kiépíteni.
Isten folyamatosan formál, és ahelyett, hogy gyors eredményt várnék az
imáimra, megtanultam hálát adni minden apró lépésért, amit Isten ad a
növekedésben. Emlékeztetem magam, hogy Isten velem van minden nap a
küzdelemben, hogy a régi beidegződéseimet leküzdve mélyebb emberi
kapcsolatokat tudjak kialakítani. Újra tanulok bízni Isten vezetésében.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy ne féljünk azoktól a változásoktól,
amelyek szükségesek, hogy közelebb kerüljünk másokhoz és hozzád. Ámen.

Ne azt kérjük Istentől, hogy a körülményeinket változtassa meg, hanem
azt, hogy minket.
Bruce W. Bunce (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK LELKI NÖVEKEDÉSÉRT!