Csendes Percek január 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jan. 8., K, 03:41:03 CET

                         2008. január 8. kedd

Mt 18,12-14.

Jézus példázata: 12 "Mit gondoltok? Ha egy embernek száz juha van, és
eltéved közülük egy, nem hagyja-e ott a kilencvenkilencet a hegyekben,
és nem megy-e el megkeresni az eltévedtet? 13 Ha azután megtalálja,
bizony mondom néktek, jobban örül neki, mint annak a
kilencvenkilencnek, amelyik nem tévedt el. 14 Ugyanígy a ti mennyei
Atyátok sem akarja, hogy elvesszen egy is e kicsinyek közül."

                         AZ ELFUTOTT BÁRÁNY

Jézus mondja: Én vagyok a jó pásztor. (Jn 10,14)

Elérkezett a hatéves Nichalos első rodeós próbálkozásának ideje. Ezen a
kedvelt eseményen a gyerekek egy birka hátán próbálnak meg lovagolni,
úgy, ahogyan a cowboyok teszik azt a betöretlen lovakon. Az egyik birka
ledobta a gyereket, valahogy kitört a kapun, és elrohant. Nichalos
aggódott a birkáért, míg az egyik cowboy vissza nem terelte azt a
karámba.
Másnap Nichalos az én csoportomban volt a vasárnapi iskolában. Hogyan
kössem le ennek az izgága gyereknek a figyelmét? Hirtelen eszembe
jutott Jézusnak az elveszett bárányról szóló példázata.
Előszedtem száz gombot a varródobozomból, és vasárnap magammal vittem.
Kiraktam őket az asztalra, majd egyet elvettem. Megkérdeztem a
gyerekektől, vajon hiányzik-e nekem az az egy gomb. Megkértem
Nichalost, mesélje el a tegnapi rodeón elfutott birka esetét. Miután
elmondta, felolvastam Jézus példázatát. Amikor arról beszéltem nekik,
hogy Jézus a jó pásztor, és nem akarja, hogy bárki is elvesszen, láttam
a megértést Nichalos szemében. Egy egyszerű történet ismét az örök nagy
igazságot közvetítette.

Imádság: Kegyelmes Istenem, segíts, hogy legeltessem juhaidat. Ámen.

Hogyan segíthetek el másokat a Jó Pásztor megismerésére?
Billie Mauler (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK A VASÁRNAPI ISKOLA VEZETŐKÉRT!