Csendes Percek február 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Feb. 26., K, 03:41:03 CET

                        2008. február 26. kedd

2Móz 4,10-12.

10 Akkor ezt mondta Mózes az ÚRnak: Kérlek, Uram, nem vagyok én ékesen
szóló. Ezelőtt sem voltam az, de azóta sem vagyok, hogy szolgáddal
beszélsz. Sőt nehéz ajkú és nehéz nyelvű vagyok én. 11 De az ÚR ezt
mondta neki: Ki adott szájat az embernek? Ki tesz némává vagy süketté,
látóvá vagy vakká? Talán nem én, az ÚR?! 12 Most azért menj! Én leszek
a te száddal, és megtanítalak arra, hogy mit beszélj!

                         HITBŐL CSELEKEDNI

Embereknél ez lehetetlen, de Istennél minden lehetséges. (Mt 19,26)

Mindig féltem, ha akár három-négy ember előtt beszélnem kellett.
Nehezen találtam meg a szavakat, és alig tudtam kifejezni magam, ezért
legtöbbször csendben maradtam. Nemrégen a cégem elküldött egy
továbbképzésre. Amikor hazatértem, a legnagyobb rémületemre megkértek,
hogy tartsak róla előadást.
Rögtön Mózes története jutott eszembe. Amikor Isten megbízta, hogy
vezesse ki a zsidókat Egyiptomból, ő azt felelte, hogy nem jó szónok.
Isten megnyugtatta, hogy majd Áron beszél helyette. Mózes megbízott
Istenben, és lépésről lépésre követve az ő utasításait kimenekítette a
népet Egyiptomból.
Imádságban arra kértem az Urat, hogy segítsen botlás nélkül beszélni.
Rettegtem, hogy nevetség tárgyává válok a munkatársaim előtt. De ahogy
belekezdtem a beszámolómba, a szavak gördülékenyen jöttek. Pontosan azt
sikerült mondanom, amit szerettem volna. Az előadásom jó fogadtatásra
talált.
Tudom, ez soha nem sikerült volna Isten nélkül, így hálát és dicsőséget
adtam neki. Arra is rájöttem, hogy legyen bármilyen nehéz egy feladat,
teljesíteni tudjuk Isten elvárásait, ha bízunk benne, és hittel
cselekszünk. Jobb Isten képességeiben hinnünk, mint a saját
hiányosságainkra tekintenünk.

Imádság: Urunk, növeld a hitünket, és akkor nem bátortalanodunk el az
akadályok előtt. Ámen.

Hogyan tudnék jobban támaszkodni Istenre?
Anna Alex Mathew (Safat, Kuwait)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK FÉLNEK NYILVÁNOSAN BESZÉLNI!