Csendes Percek február 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Feb. 24., V, 03:41:01 CET

                      2008. február 24. vasárnap

Jn 20,19-23.

19 Aznap, amikor beesteledett, a hét első napján, ott ahol összegyűltek
a tanítványok, bár a zsidóktól való félelem miatt az ajtók zárva
voltak, eljött Jézus, megállt középen, és így szólt hozzájuk: "Békesség
néktek!" 20 És miután ezt mondta, megmutatta nekik a kezét és az
oldalát. A tanítványok megörültek, hogy látják az Urat. 21 Jézus erre
ismét ezt mondta nekik: "Békesség néktek! Ahogyan engem elküldött az
Atya, én is elküldelek titeket." 22 Ezt mondván, rájuk lehelt, és így
folytatta: "Vegyetek Szentlelket! 23 Akiknek megbocsátjátok a bűneit,
azok bocsánatot nyernek, akikéit pedig megtartjátok, azoknak a bűnei
megmaradnak."

                        EGY MEGSEBZETT TEST

Jézus mondja: "ahogyan én szerettelek titeket, ti is úgy szeressétek
egymást!" (Jn 13,34)

Gondolkodtunk már azon, hogy a feltámadás után Krisztus testén miért
voltak még mindig ott a szögek és a lándzsa által okozott sebek? Azt
hiszem, mert Isten azt akarja, hogy sohase felejtsük el, ha egymást
megsebezzük. Isten azt akarja, hogy tudjuk: a bűneink sebző erejénél
Isten megbocsátása hatalmasabb. A mai igeszakaszban a feltámadott
Krisztus visszajön azokhoz, akik megtagadták és elhagyták, és békét
kínál nekik.
Bizony, nekünk szükségünk van a békére. A szomorú igazság az, hogy még
Krisztus testén belül is fájdalmat okozunk egymásnak. Mindegyikünk
bűnös a másik bántásában, ahogy mi is szenvedtünk már testvéreink
miatt. Nem krisztusi módon teszünk és szólunk. A gyülekezetünkből
nemrég távozott egy munkatárs, mert mélyen megbántódott. A bocsánatát
kértem, amit ő meg is adott. Azt hiszem, Krisztust is megbántottam.
Az évek során megtanultam: Ahogy cselekszünk, és amit el akarunk érni,
Krisztusról kell, hogy tanúskodjék. Az eszközeink összhangban kell,
hogy legyenek Krisztus útjával, igazságával és életével.

Imádság: Szerető Istenünk, emlékeztess minket, hogy amikor megbántjuk
egymást, téged is megbántunk. Segíts, hogy úgy szeressünk, és úgy
bánjunk egymással, mint ahogy te tennéd. Jézus nevében kérjük ezt.
Ámen.

Amikor másokat megsértünk, Krisztusnak okozunk fájdalmat.
Mike Ripski (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYHÁZI ALKALMAZOTTAKÉRT!