Csendes Percek február 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Feb. 23., Szo, 03:41:03 CET

                      2008. február 23. szombat

Zsolt 37,1-9.

1 Dávidé. Ne indulj haragra a gonoszok miatt, ne irigykedj a
cselszövőkre!
2 Mert hamar elhervadnak, mint a fű, elfonnyadnak, mint a zöld
növények.
3 Bízzál az ÚRban, és tégy jót, akkor az országban lakhatsz, és
biztonságban élhetsz.
4 Gyönyörködj az ÚRban, és megadja szíved kéréseit!
5 Hagyd az ÚRra utadat, bízzál benne, mert ő munkálkodik:
6 világossá teszi igazságodat, jogodra fényt derít.
7 Légy csendben, és várj az ÚRra! Ne indulj fel, ha az alattomos
embernek szerencsés az útja!
8 Tégy le a haragról, hagyd a heveskedést, ne légy indulatos, mert az
csak rosszra visz!
9 Mert a gonoszok kipusztulnak, de akik az ÚRban reménykednek, azok
öröklik a földet.

                          GYORS ÉS FESTŐI?

Csendesedjetek el, és tudjátok meg, hogy én vagyok az Isten! (Zsolt
46,11)

"A leggyorsabb festői szépségű út" - hirdette egy tábla, megfogva a
tekintetem, ahogyan keresztül hajtottam egy turisztikai térségen a
hegyekben.
Leggyorsabb festői szépségű út - mosolyognom kellett a név láttán, de
ugyanakkor megrémített. Akkora rohanásban vagyunk, hogy még a
leggyönyörűbb dolgot is minél gyorsabb úton akarjuk látni. És ezt
akkor, amikor vakáción vagyunk, azt állítva, hogy pihenünk, és jól
érezzük magunkat.
Sok ember mindent el akar érni, mindegy, hogy milyen áron. Mindenütt
sikeresek akarunk lenni, hajtjuk magunkat és szeretteinket, hogy
elérjük, amit akarunk. Belefeledkezünk az anyagi javak és pozíció
megszerzésébe. Az eredmény gyakran kimerültség, elkedvetlenedés,
bűntudat. Felszínesek maradnak kapcsolataink, mert kevés időt szánunk
rájuk.
Isten terve számunkra világos: "Csendesedjetek el, és tudjátok meg,
hogy én vagyok az Isten." A mi nyugtalan, kimerítő életmódunkban nem
könnyű Istent az első helyre tenni; de elengedhetetlen, ha meg akarjuk
ismerni.
Mikor csendesedtünk el utoljára Isten előtt? Az Istennel való kapcsolat
építéséhez idő kell: az Isten igéjén való elmélkedéshez, az
imádkozáshoz, s hogy Isten hangjára figyeljünk.

Imádság: Drága Urunk, segíts, hogy legyen időnk elcsendesedni a te
jelenlétedben. Ámen.

Ma időt fordítok arra, hogy elcsendesedjek Isten előtt.
Tori A. Walker (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY LEGYEN IDŐNK ISTENRE!