Csendes Percek február 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Feb. 15., P, 03:41:03 CET

                       2008. február 15. péntek

Jer 18,1-6.

1 Ezt az igét mondta az ÚR Jeremiásnak: 2 Menj el a fazekas házába,
mert ott akarom közölni veled igéimet. 3 Elmentem tehát a fazekas
házába, aki éppen dolgozott a korongon. 4 De rosszul sikerült az edény,
amelyet a fazekas agyagból készített a kezével. Ekkor egy másik edényt
készített belőle a fazekas, ahogyan azt jónak látta. 5 Ekkor így szólt
hozzám az ÚR igéje: 6 Vajon nem bánhatok-e én is úgy veled, Izráel
háza, mint ez a fazekas? Így szól az ÚR: Hiszen olyanok vagytok a
kezemben, Izráel háza, mint az agyag a fazekas kezében.

                         A TÖKÉLETES MŰVÉSZ

Aki elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára.
(Fil 1,6)

Amikor Rebekával elhagytuk a vidámparkot, megláttam egy portrékat
rajzoló krétaművészt. Hatéves lányomat beültettem a székbe, és a művész
mögé álltam, hogy nézzem a munkáját.
A festő - gyors és ügyes mozdulatokkal - egyik vonalat a másik után
vitte fel a vászonra. Úgy tűnt, mintha egyik sem kapcsolódna a
másikhoz, s az egész csupán kusza krétacsíkok tömkelegének nézett ki.
Ám megdöbbentem, amikor a művész összehúzta őket, s végül megszületett
egy gyönyörű kép a kislányomról.
Néha arra gondolok, életem széthullott darabjait képtelenség
összerakni. Ám a krétaművészhez hasonlóan Isten is képes szépséget
kihozni abból, ami számomra merő káosznak tűnik. A művész tehetsége,
ahogy megalkotta a lányom portréját, rádöbbentett arra, hogy Isten még
mindig dolgozik az "én képemen". Valahányszor összekuszálom az életem,
eszembe jut Isten ígérete; ő elvégzi a jó munkát, amelyet elkezdett
bennem.

Imádság: Teremtő Istenünk, köszönjük, hogy te vagy a tökéletes művész,
aki igazi képet mutatsz nekünk önmagunkról. Ámen.

Isten befejezi a bennünk elkezdett jó munkát, még ha az egy
örökkévalóságig tart is.
Larry Howland (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK A MŰVÉSZEKÉRT!