Csendes Percek február 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Feb. 13., Sze, 03:41:02 CET

                       2008. február 13. szerda

Mt 6,19-24.31-33.

Jézus mondja: 19 "Ne gyűjtsetek magatoknak kincseket a földön, ahol a
moly és a rozsda megemészti, és ahol a tolvajok kiássák és ellopják, 20
hanem gyűjtsetek magatoknak kincseket a mennyben, ahol sem a moly, sem
a rozsda nem emészti meg, és ahol a tolvajok sem ássák ki, és nem
lopják el. 21 Mert ahol a kincsed van, ott lesz a szíved is."
22 "A test lámpása a szem. Ezért ha a szemed tiszta, az egész tested
világos lesz. 23 Ha pedig a szemed gonosz, az egész tested sötét lesz.
Ha tehát a benned lévő világosság sötétség, milyen nagy akkor a
sötétség!"
24 "Senki sem szolgálhat két úrnak, mert vagy az egyiket gyűlöli, és a
másikat szereti, vagy az egyikhez ragaszkodik, és a másikat megveti:
nem szolgálhattok Istennek és a mammonnak."
31 "Ne aggódjatok tehát, és ne mondjátok: Mit együnk? - vagy: Mit
igyunk? - vagy: Mit öltsünk magunkra? 32 Mindezt a pogányok
kérdezgetik; a ti mennyei Atyátok pedig tudja, hogy szükségetek van
minderre. 33 De keressétek először az ő országát és igazságát, és ezek
is mind ráadásul megadatnak nektek."

                         HŰSÉGGEL AZ ÚTON!

Ne gyűjtsetek magatoknak kincseket a földön, ahol a moly és rozsda
megemészti, és ahol a tolvajok kiássák és ellopják, hanem gyűjtsetek
magatoknak kincseket a mennyben, ahol sem a moly, sem a rozsda nem
emészti meg, és ahol a tolvajok sem ássák ki, és nem lopják el. (Mt
6,19-20)

Életem mérföldkőhöz érkezett - 50 éves leszek. Amit valaha vénségesnek
gondoltam, ma már nem is tűnik olyan öregnek. Gyötrő kérdések kezdtek
felmerülni bennem, s elmulasztott dolgok zavarják boldogságomat.
Sikeres vagyok? Fog rám emlékezni a világ, ha már elmentem? Eszembe jut
az a kisfiú, aki voltam. Vajon büszke lenne arra a férfira, akivé
váltam?
Ebben az időben kísértést érzek arra, hogy magamat másokhoz viszonyítva
mérlegre tegyem és megvizsgáljam, elégedett vagyok-e azzal, amit
elértem, vagy a javakkal, melyeket felhalmoztam. Ám mindez csupán
kétségbeeséshez vezet.
Mindezt imádságban megbeszélem Istennel. Ő eszembe juttatja életemre
vonatkozó tervét, melyet személyesen nekem szánt. Mikor majd elfújom a
születésnapi gyertyákat, Isten hűségét, s a tőle kapott életet fogom
ünnepelni. Boldog leszek az úton, hiszen a java még hátravan. Örülni
fogok, amikor Isten azt mondja nekem: "Jól van!", hiszen az számít
igazán, hogy az ő kedvében járjak.

Imádság: Uram, segíts örömmel követnem életemre vonatkozó tervedet.
Ámen.

Azoknak, akik Krisztust követik, életük java még hátra van.
Dean Mailes (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK ÉLETE MÉRFÖLDKŐHÖZ ÉRKEZETT!