Csendes Percek február 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Feb. 6., Sze, 03:41:02 CET

                       2008. február 6. szerda

1Pt 2,4-12.

4 Járuljatok őhozzá, mint élő kőhöz, amelyet az emberek ugyan
megvetettek, amely azonban Isten előtt "kiválasztott és drága"; 5 ti
magatok is mint élő kövek épüljetek fel lelki házzá, szent papsággá,
hogy lelki áldozatokat ajánljatok fel, amelyek kedvesek Istennek Jézus
Krisztus által. 6 Ezért áll ez az Írásban: "Íme, leteszek Sionban egy
kiválasztott drága sarokkövet, és aki hisz benne, nem szégyenül meg". 7
Néktek, a hívőknek drága kincs; a hitetleneknek pedig az a kő, amelyet
megvetettek az építők, sarokkővé lett, 8 megütközés kövévé és
botránkozás sziklájává; azok beleütköznek, mert nem engedelmeskednek az
igének. Ők erre is rendeltettek. 9 Ti azonban választott nemzetség,
királyi papság, szent nemzet vagytok, Isten tulajdonba vett népe, hogy
hirdessétek nagy tetteit annak, aki a sötétségből az ő csodálatos
világosságára hívott el titeket; 10 akik egykor nem az ő népe voltatok,
most pedig Isten népe vagytok, akik számára nem volt irgalom, most
pedig irgalomra találtatok. 11 Szeretteim, kérlek titeket, mint
jövevényeket és idegeneket: tartózkodjatok a testi vágyaktól, amelyek a
lélek ellen harcolnak. 12 Tisztességesen éljetek a pogányok között,
hogy ha valamivel rágalmaznak titeket, mint gonosztevőket, a ti jó
cselekedeteiteket látva, dicsőítsék Istent a meglátogatás napján.

                             MEGTÖRTEN

Isten előtt a töredelmes lélek a kedves áldozat. A töredelmes és
megtört szívet nem veted meg Istenem! (Zsolt 51,19)

Amikor először kerültem börtönbe, életem olyan volt, mint egy összetört
cserépedény. Összetörtem, és nem maradt bennem semmi értékes -
legalábbis ezt gondoltam.
Amikor elfogadtam Jézus Krisztust, ő lassanként újra felépített,
helyrerakta részecskéimet. (Jer 18,1-6) Ahol egykor agresszió lakott,
oda Krisztus a szolgálat iránti lelkesedést helyezte. Ahol egykor
csalás honolt, ott vágyat adott, hogy másokat is az irgalmához
vezessek. Ahol egykor a könnyebbséget kerestem, ott becsületessé
váltam. Ahol egykor az önzés uralkodott, oda agapé-szeretetet és
megértést plántált.
Nem én vagyok az egyetlen, akinek élete darabokra hullott. Nem én
vagyok az egyetlen, aki arra sem képes, hogy helyrehozza vesztes
életét. Igen, a megváltás fényében énünk összetörik (Lk 20,18), de ha
ezután elfogadjuk Krisztust életünk Urának, akkor ő megigazít, és jobbá
tesz, mint akik valaha is voltunk.

Imádság: Urunk, segíts bíznunk, hogy te helyre tudod állítani az
életünket. Ámen.

Az Úr minden törött életet képes helyrehozni.
Richard A. Ryan (Mississippi, USA)

IMÁDKOZZUNK A MEGTÖRT SZÍVŰEK GYÓGYULÁSÁÉRT!