Csendes Percek február 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Feb. 3., V, 03:41:01 CET

                      2008. február 3. vasárnap

1Thessz 2,10-12.

10 Ti vagytok a tanúim és az Isten: milyen szentek, igazak és
feddhetetlenek voltunk közöttetek, akik hisztek. 11 Aminthogy azt is
tudjátok, hogy mint gyermekeit az apa, mindenkit egyenként 12 intettünk
és buzdítottunk, és kérve kértünk titeket: éljetek az Istenhez méltó
módon, aki az ő országába és dicsőségébe hív titeket.

                             ADD TOVÁBB

Mi tehát azért szeretünk, mert ő előbb szeretett minket. (1Jn 4,19)

Apám a hadseregben szolgált a II. világháborúban, hétéves voltam,
amikor hazajött. 15 voltam, amikor egy hirtelen szívroham következtében
meghalt. Sosem ismerhettem őt jól. Egy javarészt nőkből álló családban
nőttem föl. Minden jó szándékuk és igyekezetük ellenére képtelenek
voltak azt a férfias vezetést adni, amire egy tizenéves fiúnak szüksége
van.
Szerencsém volt, hogy cserkészvezetőm fölismerte a problémát és
közbelépett. Meghívott hétvégekre a családjához, és mindig
rendelkezésemre állt, ha kérdésem vagy gondom volt, amit szerettem
volna megosztani vele. Gyanítom, azért is értett meg olyan jól, mert az
ő apja is fiatalon halt meg. Soha nem oktatott ki, de olyan példát
mutatott, amit követhettem.
Évekkel később megértettem, mit tett értem, és megkérdeztem, hogyan
tudnám viszonozni a törődését. "Add tovább" - mondta egyszerűen.
Igyekszem követni a tanácsát. Cserkészvezetőként szolgálok én is, s
emellett edzőként is pozitív, szerető mintát próbálok kínálni a
fiataloknak.
Hiszem, hogy ez Krisztus üzenetének a része. Nem fizethetjük vissza,
amit értünk tett, de a szeretet továbbadásával és jó cselekedetekkel
kimutathatjuk hálánkat.

Imádság: Istenünk, mutasd meg nekünk, hogyan szeressünk úgy, ahogy te
szeretsz bennünket Krisztusban. Ámen.

Hogyan adhatom tovább Jézus Krisztus szeretetét?
Ken Hill (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYERMEKEKÉRT, AKIK KORÁN ELVESZÍTETTÉK SZÜLEIKET!