Csendes Percek február 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Feb. 1., P, 03:41:04 CET

                       2008. február 1. péntek

Jn 16,12-15.

Jézus szavai: 12 "Még sok mindent kellene mondanom nektek, de most nem
tudjátok elviselni: 13 amikor azonban eljön ő, az igazság Lelke,
elvezet titeket a teljes igazságra; mert nem önmagától szól, hanem
azokat mondja, amiket hall, és az eljövendő dolgokat is kijelenti
nektek. 14 Ő engem fog dicsőíteni, mert az enyémből merít, és azt
jelenti ki nektek. 15 Mindaz, ami az Atyáé, az enyém; ezért mondtam,
hogy az enyémből merít, és azt jelenti ki nektek."

                         ISTEN VEZETÉSÉVEL

Mert a Szentlélek abban az órában megtanít majd titeket arra, amit
mondanotok kell. (Lk 12,12)

Sok évvel ezelőtt feleségemmel épp a vasárnapi istentiszteletre
tartottunk az autónkkal. Amikor elértük a parkolót, az őr kezével
jelezve segített, hogy be tudjak állni az egyik különösen szűk helyre.
A visszapillantó tükör nem segített ebben a helyzetben, így muszáj volt
az ő jelzéseire figyelnem. Az eredmény az lett, hogy tökéletesen
sikerült leparkolnunk. A parkoló őr segítsége nélkül kárt tehettem
volna a mellettünk álló autókban.
Ez a tapasztalat elgondolkoztatott, ahogy a templom felé ballagtam.
Amikor nehéz helyzetben vagyunk, kárt okozhatunk másoknak szóval vagy
tettel. De a segítség elérhető mindannyiunk számára. Kérhetjük Isten
vezetését. Ha engedjük, hogy a Szentlélek tanítson és vezessen
bennünket, a legnehezebb helyzetekkel is megbirkózhatunk.

Imádság: Kegyelmes Istenünk, taníts minket, hogy nyitottak legyünk a
Szentlélek vezetésére mindennapi életünkben, legfőképp azokban a
helyzetekben, ahol különös gonddal kell eljárnunk. Jézus nevében
kérünk. Ámen.

Isten azt ígéri, hogy vezet minket minden nap.
Esteban Andinach (Buenos Aires, Argentína)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI MOST TANUL VEZETNI!