Csendes Percek december 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Dec. 8., H, 03:41:01 CET

                       2008. december 8. hétfő

Mt 1,18-25.

18 Jézus Krisztus születése pedig így történt. Anyja, Mária jegyese
volt Józsefnek, de mielőtt egybekeltek volna, kitűnt, hogy áldott
állapotban van a Szentlélektől. 19 Férje, József igaz ember volt, és
nem akarta őt megszégyeníteni, ezért elhatározta, hogy titokban
bocsátja el. 20 Amikor azonban ezt végiggondolta magában, íme, az Úr
angyala megjelent neki álmában, és ezt mondta: "József, Dávid fia, ne
félj magadhoz venni feleségedet, Máriát, mert ami benne fogant, az a
Szentlélektől van. 21 Fiút fog szülni, akit nevezz el Jézusnak, mert ő
szabadítja meg népét bűneiből." 22 Mindez pedig azért történt, hogy
beteljesedjék, amit az Úr mondott a próféta által: 23 "Íme, a szűz
fogan méhében, fiút szül, akit Immánuelnek neveznek" - ami azt jelenti:
Velünk az Isten. 24 József pedig, amikor felébredt álmából, úgy
cselekedett, ahogyan az Úr angyala parancsolta neki: magához vette
feleségét, 25 de nem érintette addig, amíg meg nem szülte fiát, akit
Jézusnak nevezett el.

                          AZ EGYEDÜLI VÁLASZ

...keressék az Istent, hátha kitapinthatják és megtalálhatják, hiszen
nincs is messzire egyikünktől sem. (ApCsel 17,27)

Fehér fények csillognak a karácsonyfámon, ahogy óvatosan kicsomagolom
az apró betlehemi figurákat, és a fa alá helyezem őket. Végigfuttatom
ujjam a pici, porcelán csecsemő Jézuson, és újra rácsodálkozom a szent
gyermek születésének misztériumára. Ma van az a nap, amelyen közel 30
évvel ezelőtt első fiam meghalt bölcsőhalálban. Akkoriban nem voltam
hívő, és nem értettem, miért hagyta Isten, hogy a nekem oly drága
gyermek meghaljon. Válaszkeresésem olyan úton indított el, ami
megváltoztatta az életemet.
Habár a fájdalmam majdnem elviselhetetlen volt, Isten fokozatosan közel
vont magához és fájdalmamat hihetetlen örömre változtatta. Afölötti
örömre, hogy bűneim megbocsáttattak és Jézus által örök életünk van.
Kezdtem felfogni Isten szeretetének nagyságát: Jézust elküldte a
földre, tudva, hogy meg fog halni.
Ezen a napon minden évben egyszerre gondolok a fiamra, aki meghalt, és
az életre, amit Krisztusban, Isten Fiában találtam. Nincs válaszom az
élet valamennyi súlyos kérdésére, de békességem van az Isten karjában.
Ő tudja a választ, és ez elég.

Imádság: Istenünk, köszönjük ígéretedet, hogy mindenki megtalál, aki
keres téged. Ámen.

Isten hordoz bennünket, amint az élet legfelkavaróbb kérdéseivel
szembesülünk.
Caroleah Johnson (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÁSZOLÓ SZÍVŰ KARÁCSONYVÁRÓKÉRT!

_____________________________

Könyvajánlat:

Max Lucado: Különleges ajándék
A nagy sikerű Értékes vagy c. könyv folytatásában a famanók különleges
ajándékot kapnak.A történet arra tanít, hogyan használjuk az Istentől
kapott ajándékainkat az Ő szolgálatára.

Internetes ár: 1170Ft

2008 december hónapjában 2000 Ft feletti rendelés esetén elengedjük a
postaköltséget!

Keresztyén Ismeretterjesztő Alapítvány (KIA)
1135 Budapest, Béke utca 35/A
Tel./Fax: (36-1) 350-7201
info at kiakonyvek.hu
http://www.kiakonyvek.hu/