Csendes Percek december 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Dec. 6., Szo, 03:41:02 CET

                      2008. december 6. szombat

Jn 1,1-5.

1 Kezdetben volt az Ige, és az Ige Istennél volt, és Isten volt az Ige.
2 Ő kezdetben az Istennél volt. 3 Minden általa lett, és nélküle semmi
sem lett, ami létrejött. 4 Benne élet volt, és az élet volt az emberek
világossága. 5 A világosság a sötétségben fénylik, de a sötétség nem
fogadta be.

                             ADJ HÁLÁT!

Jézus ismét megszólalt, és ezt mondta nekik: "Én vagyok a világ
világossága: aki engem követ, nem jár sötétségben, hanem övé lesz az
élet világossága." (Jn 8,12)

Családommal épp a házat díszítettük és karácsonyfát állítottunk a
nappaliban. Csillogó égőket és díszeket tettünk föl, végül a fa
tetejére egy nagy, fényes csillagot.
Ahogy hátradőltem, hogy csodáljam ezt a pompát, fölfénylett bennem,
hogy Jézus az életem világossága. Ő ragyog az életemben a jó egészség,
a szerető család, az élvezetes munka, a jó barátok, a béke, öröm,
szeretet, az anyagi jólét, az asztalra kerülő étel, a fejem fölött levő
tető és a ruházat áldásában.
Mindez ok a dicsőítő és hálaadó lelkületre. Az Úrban való örvendezés
nem csak örömöt ad, hanem segít megértenünk valamit Isten mindenben
megnyilvánuló nagyságából. Ahogy néztem a csillagot az ág hegyén, újra
emlékeztem, hogy Jézus a karácsonyi ünnep középpontja. Ő a csillag, a
fény az életemben.

Imádság: Köszönjük, Atyánk, hogy velünk vagy és törődsz velünk, vezetsz
minket minden nap. Köszönjük az ajándékot, hogy ismerhetünk, és életünk
részének tudhatunk. Ámen.

Jézus Krisztusra hálás szívvel gondolhatunk.
Agnes Lim Miin (Szingapúr)

IMÁDKOZZUNK KARÁCSONYI ÖRÖMÉRT!