Csendes Percek december 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Dec. 4., Cs, 03:41:01 CET

                     2008. december 4. csütörtök

Lk 10,38-42.

38 Amikor továbbhaladtak, betért Jézus egy faluba, ahol egy Márta nevű
asszony a házába fogadta. 39 Volt ennek egy Mária nevű testvére, aki
leült az Úr lábához, és hallgatta beszédét. 40 Márta pedig teljesen
lefoglalta magát a sokféle szolgálattal. Ezért előállt Márta, és így
szólt: "Uram, nem törődsz azzal, hogy a testvérem magamra hagyott a
szolgálatban? Mondd hát neki, hogy segítsen!" 41 Az Úr azonban így
felelt neki: "Márta, Márta, sok mindenért aggódsz és nyugtalankodsz, 42
pedig kevésre van szükség, valójában csak egyre. Mária a jó részt
választotta, amelyet nem vehetnek el tőle."

                          ITT VAGYOK, URAM

Zúgolódás és vonakodás nélkül tegyetek mindent. (Fil 2,14)

Nemrégiben a gyülekezeti kiscsoportunk nagytakarítást tartott a
táborban, amit hétvégi alkalmakkor használunk. Mivel a társaságban új
tagok vagyunk, a feleségem és én nem tudtuk, hogy mire számítsunk.
Meglepődtünk azon, hogy csak öt ember jött el takarítani. Megkaptuk az
útmutatást, megragadtuk a gereblyéinket és a seprűinket, és nekiláttunk
dolgozni.
Ahogy elkezdtem a hatalmas területet gereblyézni, úgy éreztem, ahogy
Márta érezhetett, amikor azt kérdezte: "Hol vannak a többiek? Miért nem
segítenek?" Isten kegyelme által hirtelen nyugalom töltött el, és
mosolyogni kezdtem. Rájöttem, hogy Isten már előre kiválasztotta a
munkában segítőket. Biztos voltam benne, hogy Isten a közösség többi
tagjának lelki ajándékait máshol használja. Arra is gondoltam, hogy
mások pedig talán, Máriához hasonlóan Jézus lábánál ülnek.

Imádság: Drága Istenünk, segíts az ajándékainkat örömteli szívvel
felhasználni a szolgálatra, felismerve a megfelelő alkalmat, hogy mikor
legyünk Máriák, és mikor legyünk Márták! Jézus nevében kérünk! Ámen.

Hol tudok Jézus nevében szolgálni?
Tim Kennedy (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY MÁSOKNAK SEGÍTENI TUDJUNK!