Csendes Percek december 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Dec. 3., Sze, 03:41:02 CET

                       2008. december 3. szerda

1Tim 2,1-6.

1 Arra kérlek mindenekelőtt, hogy tartsatok könyörgéseket, imádságokat,
esedezéseket és hálaadásokat minden emberért, 2 a királyokért és minden
feljebbvalóért, hogy nyugodt és csendes életet éljünk teljes
istenfélelemben és tisztességben. 3 Ez jó és kedves a mi üdvözítő
Istenünk színe előtt, 4 aki azt akarja, hogy minden ember üdvözüljön,
és eljusson az igazság megismerésére. 5 Mert egy az Isten, egy a
közbenjáró is Isten és emberek között, az ember Krisztus Jézus, 6 aki
váltságul adta önmagát mindenkiért tanúbizonyságként a maga idejében.

                          TÁVOLI FELEBARÁTOK

Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a
Lélek által. Éppen azért legyetek éberek, teljes állhatatossággal
könyörögve az összes szentekért. (Ef 6,18)

Egyik reggel úgy éreztem, az Úr azt akarja, hogy imádkozzak a ruhámat
készítő emberekért. Bár fogalmam sincs, kik ők, de hosszasan
gondolkodtam róluk. Vajon melyik országban élnek? Nők vagy férfiak,
idősek vagy fiatalok? Milyen körülmények közt élnek? Milyen vallásúak?
A ruhatáram címkéire vetett gyors pillantás elárulta, hogy sok
kontinens sok országában élnek. Bár sosem fogom megismerni őket, mégis
hatalmas áldást jelentenek, és eddig még csak nem is gondoltam rájuk.
Pedig hús-vér emberek ők, akik megpróbálnak boldogulni. Talán hosszú
órákat töltenek nehéz körülmények között a ruhám elkészítésével; én
csak alázatot és tiszteletet érzek feléjük.
Még ha akarnék, akkor sem tudnék kapcsolatba kerülni velük, de
imádkozhatok értük. Kérhetem imában, hogy áldja meg őket az Úr,
megtérjenek, és az életük könnyebbé váljon az Istenbe vetett hit által,
aki szereti őket. Az imáim által részese leszek Isten munkájának az
életükben.

Imádság: Istenem, légy azokkal, akik az általam használt tárgyakat és
ruhákat készítik. Áldd meg őket és könnyítsd meg életüket. Segíts
megtalálniuk az erőt benned. Ámen.

A világ közösségében mindenki a felebarátunk, akinek szüksége van az
imáinkra.
Valerie Cullers (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY MEGSZÜNJÖN A KÉNYSZERMUNKA!

A Csendes Percek fordítása, szerkesztése anyagi terhet is jelent
egyházunknak, a Magyarországi Metodista Egyháznak.
A Csendes Percek e-mailt továbbra is ingyen küldjük, de szívesen
vesszük anyagi támogatásodat. Csekk igényedet a
szerkesztoseg at csendespercek.hu címre küld.

Köszönettel
a Csendes Percek szerkesztősége