Csendes Percek augusztus 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 25., H, 03:41:01 CEST

                      2008. augusztus 25. hétfő

1Jn 4,7-5,5.

7 Szeretteim, szeressük egymást; mert a szeretet Istentől van, és aki
szeret, az Istentől született, és ismeri Istent; 8 aki pedig nem
szeret, az nem ismerte meg az Istent; mert Isten szeretet. 9 Abban
nyilvánul meg Isten hozzánk való szeretete, hogy egyszülött Fiát küldte
el Isten a világba, hogy éljünk őáltala. 10 Ez a szeretet, és nem az,
ahogy mi szeretjük Istent, hanem az, hogy ő szeretett minket, és
elküldte a Fiát engesztelő áldozatul bűneinkért. 11 Szeretteim, ha így
szeretett minket Isten, akkor mi is tartozunk azzal, hogy szeressük
egymást. 12 Istent soha senki sem látta: ha szeretjük egymást, Isten
lakik bennünk, és az ő szeretete lett teljessé bennünk. 13 Abból
tudjuk, hogy benne maradunk, és ő mibennünk, hogy a maga Lelkéből adott
nekünk. 14 És mi láttuk, és mi teszünk bizonyságot arról, hogy az Atya
elküldte a Fiát a világ üdvözítőjéül. 15 Ha valaki vallja, hogy Jézus
Isten Fia, abban Isten marad, ő pedig Istenben; 16 és mi ismerjük és
hisszük azt a szeretetet, amellyel Isten szeret minket. Isten szeretet,
és aki a szeretetben marad, az Istenben marad, és Isten is őbenne. 17
Abban lett teljessé a szeretet közöttünk, hogy bizalommal tekinthetünk
az ítélet napja felé, mert ahogyan ő van, úgy vagyunk mi is ebben a
világban. 18 A szeretetben nincs félelem, sőt a teljes szeretet kiűzi a
félelmet; mert a félelem gyötrelemmel jár, aki pedig fél, nem lett
tökéletessé a szeretetben. 19 Mi tehát azért szeretünk, mert ő előbb
szeretett minket. 20 Ha valaki azt mondja: "Szeretem Istent", a
testvérét viszont gyűlöli, az hazug, mert aki nem szereti a testvérét,
akit lát, nem szeretheti Istent, akit nem lát. 21 Azt a parancsolatot
is kaptuk tőle, hogy aki szereti Istent, szeresse a testvérét is.
1 Aki hiszi, hogy Jézus a Krisztus, Istentől született, és aki szereti
azt, aki szülte, azt is szereti, aki attól született. 2 Abból tudjuk
meg, hogy szeretjük Isten gyermekeit, ha szeretjük Istent, és
megtartjuk az ő parancsolatait. 3 Mert az az Isten iránti szeretet,
hogy parancsolatait megtartjuk, az ő parancsolatai pedig nem nehezek. 4
Mert minden, ami Istentől született, legyőzi a világot, és az a
győzelem, amely legyőzte a világot, a mi hitünk. 5 Ki az, aki legyőzi a
világot, ha nem az, aki hiszi, hogy Jézus az Isten Fia?

                         ELEGENDŐ KEGYELEM

De ő ezt mondta nekem: "Elég neked az én kegyelmem, mert az én erőm
erőtlenség által ér célhoz." Legszívesebben tehát az erőtlenségeimmel
dicsekszem, hogy a Krisztus ereje lakozzék bennem. (2Kor 12,9)

Hálát adok Isten határtalan kegyelméért és örök, végtelen szeretetéért.
Megláttam Istenben az örök gyógyítót, amióta megtudtam, hogy
HIV-fertőzött vagyok. Amikor a férjem meghalt és körülöttem sokan
haldokoltak, lesújtó volt a HIV-pozitív bélyeggel egyedül élni.
Szörnyen éreztem magam, napról-napra tengődve, majd megéreztem, hogy
Isten kinyúl felém. Fokozatosan tanulom, hogyan lehet Istenben bízva
élni.
Azt hiszem, Isten példaként állított ebbe a helyzetbe, mint annak
idején Jóbot. Sohasem voltam ágyhoz kötve, mint megannyi sorstársam.
Fölfedeztem, hogy Isten kegyelme valóban elegendő számomra.
Folyamatosan imádkozom: "Legyen meg a te akaratod az életemben." A
legfontosabb, hogy Isten akaratát cselekedjük.

Imádság: Szerető Istenünk, segíts, hogy a te akaratodat akarjuk
mindenek fölött. Amikor keresünk téged, nyisd meg a szemünket a látásra
és fülünket a hallásra, hogy érzékeljük szándékodat, és aszerint
éljünk. Ámen."

Isten irgalma az örökléttől az öröklétig nyúlik.
Thandekile Mofokeng (Evaton, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZ AIDS KÖVETKEZTÉBEN MEGÖZVEGYÜLTEKÉRT, ÁRVÁN MARADTAKÉRT!