Csendes Percek augusztus 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 23., Szo, 03:41:02 CEST

                     2008. augusztus 23. szombat

Mt 22,34-40.

34 Amikor a farizeusok meghallották, hogy a szadduceusokat elnémította
Jézus, köréje gyűltek. 35 Egyikük pedig, egy törvénytudó, kísérteni
akarta őt, és megkérdezte tőle: 36 "Mester, melyik a nagy parancsolat a
törvényben?" 37 Jézus így válaszolt: "Szeresd az Urat, a te Istenedet
teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből. 38 Ez az első és
a nagy parancsolat. 39 A második hasonló ehhez: Szeresd felebarátodat,
mint magadat. 40 E két parancsolattól függ az egész törvény és a
próféták."

                       A VIRÁGÁRUS PRÉDIKÁCIÓJA

Az az én parancsolatom, hogy úgy szeressétek egymást, ahogyan én
szerettelek titeket. (Jn 15,12)

Kamaszkoromban Helen nagynénikém virágüzletében dolgozva sok keresztyén
leckét tanultam. Az egyik legmélyebb nyomot hagyó, állandó prédikációja
ez volt: "Add a virágaidat az élőknek."
El is magyarázta: "Életem jelentős részét azzal töltöm, hogy gyönyörű
virágokat kötök csokorba, így segítve az embereknek kimutatni, mennyire
szerettek valakit, aki meghalt. Képzeld csak el, mennyit jelentett
volna ez a sok virág az illetőnek, amíg élt."
Ahogy öregszem, egyre inkább értékelem nagynéném szavainak krisztusi
üzenetét. Igen, Jézus szeretetből életét adta, hogy örök jövőnk legyen
a halálunk után. De Jézus folyamatosan kimutatta ezt a szeretetet az
élők felé is. Együtt járt-kelt és beszélgetett a körülötte lévőkkel,
gyógyított, sírt és örvendezett. Jézus a szeretet ajándékát adta
mindenkinek, akivel találkozott földi útján, majd az egész
emberiségnek, halálán és föltámadásán keresztül.

Imádság: Istenünk, segíts szeretnünk egymást minden nap, ahogy te
szeretsz bennünket. Ámen.

Add a virágaidat az élőknek!
Jill M. Clawson (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK HITE FORMÁLT MINKET!

_____________________________

Kedves Csendes Percek olvasók!

Elindítok egy levelező listát, ahol keresztyén testvérek osztjuk meg
örömeiket, bánataikat, kéréseiket, megtapasztalásaikat egymással. Egy
"lelki híd" lenne egymás között ez a levelező lista.

A listára bárki feliratkozhat a
http://lists.ghost.hu/mailman/listinfo/lelkihid címen.
A listára le- és feliratkozni a  lelkihid-owner at lists.ghost.hu  E-mail
címen is lehet.
Remélem megnyerte tetszéseteket ez a kezdeményezés, és csatlakoztok a
listához.

Áldott napot kívánok
Bozsóki Zoltán