Csendes Percek augusztus 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 20., Sze, 03:41:02 CEST

                      2008. augusztus 20. szerda

Mt 11,28-30.

Jézus mondja: 28 "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és
meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. 29 Vegyétek
magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és
alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. 30 Mert az én igám
boldogító, és az én terhem könnyű."

                          A GYÓGYÍTÓ ISTEN

Ó, Uram, ne légy távol, erősségem, siess segítségemre! (Zsolt 22,20)

Egy szörnyű családi veszekedés után a 15 éves lány kirontott a
konyhából, felrohant az emeleti szobájába, és becsapta az ajtót. Pár
pillanattal később egy lövés rázta meg a házat, és élettelen teste a
földre zuhant. A boncolás sem kábítószert, sem egyéb más fizikai
magyarázatot nem adott az elkeseredésére, így az öngyilkosságát
"pillanatnyi elmezavarnak" tulajdonították.
Ő az én kislányom volt. Már több mint 30 éve elment, de még mindig nem
telik el hét úgy, hogy ne kérdezném meg "miért"? Mit tehettünk volna?
Milyen jelek voltak, amiket nem vettünk észre? Hogy jutott el az
elkeseredésnek erre a pontjára? A veszteség, amit a feleségemmel el
kellett szenvednünk, majdnem összeroppantott minket, és ahogy ez lenni
szokott, a házasságunk sem élte túl a tragédiát.
Néhány évvel később egy evangélizáción voltam, ahol átadtam magam
Krisztusnak, az életem Urának. Ez jelentette a fordulópontot. Krisztus
által találtam meg "az Isten békességét, mely minden értelmet meghalad"
(Fil 4,7).
A következő házasságom egy csodálatos nővel, és a második kislányom
születése is segített a gyógyulásban. Megtanultam, hogy bár a múltat
nem tudjuk megváltoztatni, Isten békét és új életet kínál a jelenben.

Imádság: Urunk, áraszd ki békédet azokra, akik tragikus veszteséget
szenvedtek el. Erősítsd őket és bennünket. Ámen.

Bármit hoz a mai nap, Istennel járok.
Tuck Eudy (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNGYILKOS GYERMEKEK SZÜLEIÉRT!