Csendes Percek augusztus 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 18., H, 03:41:02 CEST

                      2008. augusztus 18. hétfő

Zsolt 119,127-138.

127 Én pedig szeretem parancsolataidat, jobban az aranynál, a
színaranynál is.
128 Ezért mindenben helyeslem utasításaidat, és gyűlölök minden hamis
ösvényt.
129 Csodálatosak intelmeid, azért megfogadja azokat lelkem.
130 Igéd kijelentése világosságot gyújt, értelmessé teszi az
együgyűeket.
131 Kinyitom számat és lihegek, úgy vágyódom parancsolataid után.
132 Fordulj felém, és könyörülj rajtam, ahogyan szoktál azokon, akik
szeretik nevedet.
133 Szilárdítsd meg lépteimet ígéreteddel, hogy ne uralkodjék rajtam
semmiféle gazság.
134 Szabadíts meg a hatalmaskodó emberektől, hogy megtarthassam
utasításaidat.
135 Ragyogó arccal nézz szolgádra, és taníts engem rendelkezéseidre!
136 Könny patakzik szememből azok miatt, akik nem tartják meg
törvényedet.
137 Igaz vagy, URam, és helyesek döntéseid.
138 Elrendelt intelmeid igazak, és igen megbízhatók.

                           ÚTBAN HAZAFELÉ

Szilárdítsd meg lépteimet ígéreteddel, hogy ne uralkodjék rajtam
semmiféle gazság. (Zsolt 119,133)

Egy baráti látogatás után hazafelé indultam, és követtem a barátom
útmutatását, mely gyönyörű gazdaságok mellett vezetett. Ahogy telt az
idő, végeláthatatlan kukoricatáblák között autóztam. Kezdtem aggódni,
hogy talán tévedett az útbaigazítás során. Talán kihagyott valamit,
vagy elfelejtett egy fontos elágazást. Már épp azon gondolkodtam, hogy
egy olyan utat választok, ami helyesnek tűnt. De aztán a józan eszem
kerekedett felül, mert rájöttem, hogy megbízhatok benne. Hiszen ő egész
életében itt lakott, biztosan haza fog vezetni az út. És valóban, nem
sokkal később elértem az országutat, és hazafelé vettem az irányt.
Tökéletes volt az útmutatás!
Isten is útbaigazít bennünket. De gyakran kételkedünk Isten
iránymutatásában, és azt gondoljuk, hogy egy jobb utat ismerünk. Néha
teljesen elhanyagoljuk Isten útjának keresését.
Az útbaigazítás, amire szükségünk van, a Bibliából származik, a
Szentlélektől, aki a szívünkhöz beszél, az imádságból, a különféle
átélt helyzetekből, és olyan emberektől, akiket Isten hoz az életünkbe.
Isten megadja az irányt, ha kérjük, és biztosak lehetünk abban, hogy az
ő szava hiteles.

Imádság: Istenünk, köszönjük vezetésedet, amikor a követésedre
törekszünk. Segíts minden nap egyre inkább bízni benned, hogy
útmutatásodat követve, biztosan hazajutunk. Ámen.

Isten térképe az életről sokkal megbízhatóbb, mint a miénk.
Tori A. Walker (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ISMERETLEN ÚTON JÁRNAK!