Csendes Percek augusztus 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 16., Szo, 03:41:01 CEST

                     2008. augusztus 16. szombat

Zsolt 36,6-11.

6 URam, szereteted az égig ér, hűséged a fellegekig.
7 Igazságod olyan, mint a hatalmas hegyek, ítéleteid, mint a nagy
mélység, embert és állatot megtartasz, URam.
8 Mily drága a te szereteted, Istenem! Szárnyad árnyékába menekülnek az
emberek.
9 Dúslakodnak házad bőségében, örömöt árasztasz rájuk, mint patakot.
10 Mert nálad van az élet forrása, a te világosságod által látunk
világosságot.
11 Maradj hűséges a téged szeretőkhöz, igazságos a tiszta szívűekhez.

                            TEKINTS FEL!

Mily drága a te szereteted, Istenem! (Zsolt 36,8)

A fiam a középiskolai rézfúvós zenekar tagja. Amikor a futballmeccsek
félidejében játszanak, én csak rá figyelek, mert semmiképp nem akarom
szem elől téveszteni a többiek között. Így aztán nem mindig látom a
teljes zenekart. Persze, ő nem lát engem. Elsősorban a saját szólamára
figyel. Mégis időnként felnéz a tömeg forgatagában, és összetalálkozik
a tekintetünk.
Lehet, hogy Isten hasonlóan érezhet, amikor ránk tekint. Tudom, hogy
Isten szeret engem, de őszintén megvallva, szinte érthetetlen számomra
Isten feltétlen szeretete, kegyelme, irgalma, megbocsátása és jelenléte
az életemben. Hogy képes Isten olyan közelről és személyesen ismerni,
ha annyi más ember létezik még a földön? De a Biblia biztosít, hogy
Isten mindnyájunkat lát (Lk 12,6-7), és hogy Isten mindig mellettünk
van (Zsid 13,5).
Néha, amikor felnézünk a feladataink közül, tisztán látjuk Isten
jelenlétét, és talán még a tekintetünk is találkozhat vele. De ha
időnként nem is látjuk őt, bízhatunk, hogy a Teremtőnk ott van, lát
minket, mosolyog és büszke ránk.

Imádság: Atyánk, hálásak vagyunk, hogy soha nem veszed le rólunk a
szemed, mindig szeretsz és velünk vagy, még ha nem is mindig tudjuk
ezt. Ámen.

Isten mindnyájunkat személy szerint lát.
Sue Cohen (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZÜLEIKTŐL TÁVOL ÉLŐ GYERMEKEKÉRT!