Csendes Percek augusztus 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 11., H, 03:41:02 CEST

                      2008. augusztus 11. hétfő

Fil 3,7-11.

7 Ellenben azt, ami nekem nyereség volt, kárnak ítéltem a Krisztusért.
8 Sőt most is kárnak ítélek mindent Krisztus Jézus, az én Uram
ismeretének páratlan nagyságáért. Őérte kárba veszni hagytam, és
szemétnek ítélek mindent, hogy Krisztust megnyerjem. 9 Hogy kitűnjék
rólam őáltala: nincsen saját igazságom a törvény alapján, hanem a
Krisztusba vetett hit által van igazságom Istentől a hit alapján, 10
hogy megismerjem őt és feltámadása erejét, valamint a szenvedéseiben
való részesedést, hasonlóvá lévén az ő halálához, 11 hogy valamiképpen
eljussak a halottak közül való feltámadásra.

                              VÁLTOZÁS

Mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által
a ti javatokra. (1Thessz 5,18)

A kaliforniai Elsinora tó melletti dombokat nézve, eszembe jutnak azok
a dombok, ahol felnőttem. Nagyszerű volt ott játszani, elég biztonságos
volt, csak egy icipici veszély tette izgalmassá napjainkat. Néhány év
múlva ezek a dombok és a kis barlangok eltűntek, helyükre hatalmas,
modern házak épültek.
Ahogyan a környék megváltozik az évek során, úgy változunk mi, emberek
is. Sok mindenen keresztülmegyünk, ami megváltoztat minket. Hogy ez
pozitív irányú változás lesz-e, az leginkább a hozzáállásunktól függ.
Vegyük például Pál apostolt. Miután találkozott Jézussal a damaszkuszi
úton, ő és az életkörülményei is megváltoztak. Nem üldözte többé a
keresztyéneket, és a hit bátor védelmezője lett. Megverték,
megkövezték, hajótörést szenvedett, és bebörtönözték. Neki valóban lett
volna oka panaszkodni, mégis hálát adott Istennek. Miért? Mert
felismerte, hogy a legnagyobb kincse Jézus Krisztus, és az általa
felkínált kegyelem.
A változás elkerülhetetlen mindannyiunk életében. Ezért amikor
bekövetkezik, kereshetjük benne az Isten által kínált új lehetőségeket,
és Pálhoz hasonlóan örvendezhetünk, és hálát adhatunk.

Imádság: Segíts Istenünk, hogy megragadhassuk az általad adott
változásokat, és növekedhessünk általuk. Ámen.

Minden változás új lehetőség az Isten szolgálatához.
Star Ferdinand (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM TUDNAK A VÁLTOZÁSOKKAL MEGBIRKÓZNI!