Csendes Percek augusztus 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 10., V, 03:41:01 CEST

                     2008. augusztus 10. vasárnap

Jn 1,1-14.

1 Kezdetben volt az Ige, és az Ige Istennél volt, és Isten volt az Ige.
2 Ő kezdetben az Istennél volt. 3 Minden általa lett, és nélküle semmi
sem lett, ami létrejött. 4 Benne élet volt, és az élet volt az emberek
világossága. 5 A világosság a sötétségben fénylik, de a sötétség nem
fogadta be. 6 Megjelent egy ember, akit Isten küldött, akinek a neve
János. 7 Ő tanúként jött, hogy bizonyságot tegyen a világosságról, és
hogy mindenki higgyen általa. 8 Nem ő volt a világosság, de a
világosságról kellett bizonyságot tennie. 9 Az Ige volt az igazi
világosság, amely megvilágosít minden embert: ő jött el a világba. 10 A
világban volt, és a világ általa lett, de a világ nem ismerte meg őt:
11 saját világába jött, és az övéi nem fogadták be őt. 12 Akik pedig
befogadták, azokat felhatalmazta arra, hogy Isten gyermekeivé legyenek;
mindazokat, akik hisznek az ő nevében, 13 akik nem vérből, sem a test,
sem a férfi akaratából, hanem Istentől születtek. 14 Az Ige testté
lett, közöttünk lakott, és láttuk az ő dicsőségét, mint az Atya
egyszülöttjének dicsőségét, telve kegyelemmel és igazsággal.

                         AZ TESTTÉ LETT IGE

Az Ige testté lett, közöttünk lakott... telve kegyelemmel és
igazsággal. (Jn 1,14)

Mikor először találkoztam a keresztyénséggel, nem volt valódi ismeretem
Istenről, s azt sem tudtam, hogy ő a szeretet Istene. Vasárnapi iskolai
tanáraim megtanították a Jn 3,16-ot, "mert úgy szerette Isten a
világot...", a 23. zsoltárt és az Úr imádságát. A Bibliával való
megismerkedés valóságos felfedezőút volt a számomra. Meg kell
jegyeznem, hogy ami igazán meggyőzött, az a tanáraim hitelessége volt,
hiszen amit tanítottak, azt az életük is tükrözte. Valahányszor
hiányoztam a vasárnapi iskolából, meglátogattak, hogy kifejezzék
irántam való szeretetüket és gondoskodásukat.
Bevándorló családból származtam - szegény, magányos, meglehetősen
elszigetelt és elhanyagolt voltam. Amit azonban tanultam, jelentőssé
vált számomra és megváltoztatta az életemet; amit tanítottak, testté
lett a vasárnapi iskolai tanáraim életében. Ahogy telt az idő, egész
életem és céljaim is átalakultak, ahogy az Ige számomra is személyessé
lett. Életemet átadtam Istennek, és lelkészként igyekszem őt szolgálni
már 63 éve. Jézusban az Isten Igéje testté lett. Ha a szeretet testet
ölt, elkezdenek jó dolgok történni. Az én életemben is így volt.

Imádság: Segíts nekünk kegyelmeddel, Istenünk, hogy minden
kapcsolatunkban és tettünkben valóságosan meg tudjuk mutatni a te
szeretetedet. Ámen.

Ha az Ige testté lesz bennünk, az emberek élete megváltozik.
Paul M. Nagano (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A BEVÁNDORLÓ CSALÁDOK GYERMEKEIÉRT!