Csendes Percek augusztus 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 7., Cs, 03:41:02 CEST

                     2008. augusztus 7. csütörtök

Zsolt 34,5-10.

5 Az ÚRhoz folyamodtam, és ő meghallgatott, megmentett mindattól,
amitől rettegtem.
6 Örömre derülnek, kik rátekintenek, nem pirul az arcuk.
7 Kiáltott a nyomorult; az ÚR meghallgatta, és minden bajából
kiszabadította.
8 Az ÚR angyala őrt áll az istenfélők mellett, és megmenti őket.
9 Érezzétek, és lássátok, hogy jó az ÚR! Boldog az az ember, aki hozzá
menekül.
10 Féljétek az URat, ti szentjei, mert nem szűkölködnek az istenfélők.

                         ISTEN FIGYEL RÁNK

Az Úr angyala őrt áll az istenfélők mellett, és megmenti őket. (Zsolt
34,8)

Két élménynek köszönhetően, melyek megváltoztatták az életemet,
megtanultam, hogy Isten valóban törődik az életemmel.
Néhány évvel ezelőtt, két alkalommal fegyveres támadás áldozata lettem.
Sosem hittem volna, hogy ilyen traumás és rémisztő eseményeket fogok
átélni. Mindkét támadás során éreztem Isten jelenlétét, és a támadások
előtt hallottam a 34. zsoltár 8. versét is: "Az Úr angyala őrt áll az
istenfélők mellett, és megmenti őket." Utólag megértettem, miért
juttatta eszembe Isten ezeket a szavakat.
Ma, sok év elteltével már tudom, hogy a keresztyéneknek sincs
bebiztosítva az életük a kellemetlen vagy csúnya helyzetek ellen. Isten
azonban törődik velünk, és sosem hagy magunkra bennünket. Ebben
biztosak lehetünk.

Imádság: Életnek Ura, köszönjük mindenkori szerető gondoskodásodat és
védelmedet. Gyógyítsd meg lelkünket a megrázó élmények után. Jézus
tanítása szerint imádkozunk: "Atyánk, szenteltessék meg a te neved.
Jöjjön el a te országod. A mi mindennapi kenyerünket add meg nekünk
naponként. És bocsásd meg a mi bűneinket, mert mi is megbocsátunk
minden ellenünk vétkezőnek. És ne vígy minket kísértésbe." Ámen.

Az élet legfélelmetesebb pillanataiban Isten velünk van.
Lilia Michelle Rivera (Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK A TÁMADÁSOK ÁLDOZATAIÉRT!