Csendes Percek április 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Ápr. 28., H, 03:41:02 CEST

                       2008. április 28. hétfő

Zsolt 139,7-16.

7 Hova menjek lelked elől? Orcád elől hova fussak?
8 Ha a mennybe szállnék, ott vagy, ha a holtak hazájában feküdnék le,
te ott is ott vagy.
9 Ha a hajnal szárnyaira kelnék, és a tenger túlsó végén laknék,
10 kezed ott is elérne, jobbod megragadna engem.
11 Ha azt gondolnám, hogy elnyel a sötétség, és éjszakává lesz
körülöttem a világosság:
12 a sötétség nem lenne elég sötét neked, az éjszaka világos lenne,
mint a nappal, a sötétség pedig olyan, mint a világosság.
13 Te alkottad veséimet, te formáltál anyám méhében.
14 Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy; csodálatosak
alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt.
15 Csontjaim nem voltak rejtve előtted, amikor titkon formálódtam,
mintha a föld mélyén képződtem volna.
16 Alaktalan testemet már látták szemeid; könyvedben minden meg volt
írva, a napok is, amelyeket nekem szántál, bár még egy sem volt meg
belőlük.

                         A SZELEK SZÁRNYÁN

Ő az, aki a szelek szárnyán jár. (Zsolt 104,3)

A férjem saját maga épített egy kis kísérleti repülőt és azzal szokott
repülni. Alkalomadtán, ha elég bátornak érzem magam, én is vele tartok.
Alacsony magasságon repülve valóban olyan, mintha a szelek szárnyán
szállnánk. A gép rázkódik és megfordul, ami életem gödreire és
csavarjaira emlékeztet, amelyeken Isten átsegített.
Életem fent és lentjei nem eltérőek másétól: nagy szerelmemhez mentem
férjhez, két csodálatos fiunk született, akiket főiskolára küldtünk,
hogy elkezdhessék saját életüket, bennünket üres fészekkel hátrahagyva.
Unokák, betegségek, idős szülők gondozása következett, - ezek az
életperiódusok átlagos eseményei. És ezekben az életszakaszokban, a
gödrökben és a fordulatokban Isten jelen van, akár felismerjük, akár
nem.
A kis gépen ülve, a föld foltmintáiban gyönyörködve tudom, hogy Isten
mindig velem szárnyal a szelek szárnyán.

Imádság: Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a te
neved, jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a
mennyben, úgy a földön is. Mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma, és
bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk
vétkezőknek. És ne vígy minket kísértésbe, de szabadíts meg a
gonosztól. Mert tiéd az ország, a hatalom és a dicsőség, mindörökké.
Ámen.

Isten életünk minden fordulatánál velünk van.
Linda Cabe (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A PILÓTÁKÉRT!