Csendes Percek április 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Ápr. 26., Szo, 03:41:03 CEST

                      2008. április 26. szombat

1Kir 8,56-61.

56 Áldott az ÚR, aki nyugalmat adott népének, Izráelnek egészen úgy,
ahogyan megígérte. Egyetlen szó sem veszett el mindabból a jó
ígéretből, amit megígért szolgája, Mózes által. 57 Legyen velünk
Istenünk, az ÚR, ahogyan őseinkkel volt. Ne hagyjon el bennünket, és ne
vessen el magától! 58 Hajlítsa magához szívünket, hogy mindig az ő
útjain járjunk, és megtartsuk parancsolatait, rendelkezéseit és
végzéseit, amelyeket őseinknek parancsolt. 59 Ezek a szavak pedig,
amelyekkel könyörögtem az ÚR színe előtt, legyenek éjjel-nappal
Istenünk, az ÚR előtt, hogy pártolja szolgája ügyét és népének,
Izráelnek az ügyét szüntelen. 60 Hadd tudja meg a föld minden népe,
hogy az ÚR az Isten, nincs más. 61 Legyen a szívetek teljesen
Istenünké, az ÚRé, járjatok rendelkezései szerint, és tartsátok meg
parancsolatait, úgy mint ma!

                         MIVEL ISTEN MONDTA

Mert nem a szolgaság lelkét kaptátok, hogy ismét féljetek, hanem a
fiúság Lelkét kaptátok, aki által kiáltjuk: Abbá, Atya! (Róm 8,15)

Emlékezzünk vissza gyermekkorunkra. Ki volt az az egy személy, akinek
ígéretére mindig számíthattunk? Gyermekként az én életemben csak kevés
ilyen ember adatott, akinek adott szavában bízhattam, hogy ígéretének
megfelelően fog tenni. Egyikük a nagymamám volt. Ha megígért valamit,
nyugodt lehettem afelől, hogy teljesíti ígéretét.
Nem csodálatos az, hogy felnőttként is van valakink, aki mindig
megtartja ígéreteit? Isten azt ígéri, hogy soha nem hagy el, nem hagy
magunkra, ami azt jelenti, hogy gondoskodik rólunk. Még ha nem is
látjuk az előttünk álló ígéretek beteljesülését, biztosak lehetünk
abban, hogy az áldás úton van, mert Isten jelentette ezt ki.

Imádság: Urunk, köszönjük azt a bizonyosságot, hogy soha nem hagysz el,
és nem hagysz magunkra. Adj gyermeki hitet, hogy naponta emlékezzünk,
hogy megtartod nekünk tett ígéreted. Jézus nevében. Ámen.

A gyermeki hit a krisztusi hit.
LaTonika L. Johnson (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ISTEN ÍGÉRETÉNEK BETELJESEDÉSÉRE VÁRNAK!