Csendes Percek április 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Ápr. 20., V, 03:41:01 CEST

                      2008. április 20. vasárnap

Ézs 43,1-7.

1 De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód, Izráel:
Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!
2 Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak
el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.
3 Mert én, az ÚR, vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód!
Kárpótlásul adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.
4 Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek, azért
embereket adok helyetted, életedért nemzeteket.
5 Ne félj, mert én veled vagyok! Napkeletről visszahozom gyermekeidet,
és napnyugatról összegyűjtelek.
6 Ezt mondom északnak: Add ide! - és délnek: Ne tartsd fogva! Hozd ide
fiaimat a messzeségből, leányaimat a föld végéről,
7 mindenkit, akit nevemről neveznek, akit dicsőségemre teremtettem,
formáltam és alkottam.

                         ELESÜNK, FELKELÜNK

Mindenütt szorongatnak minket, de nem szorítanak be, kétségeskedünk, de
nem esünk kétségbe; üldözöttek vagyunk, de nem elhagyottak, letipornak,
de el nem veszünk. (2Kor 4,8-9)

Egyike vagyok annak a sok ezer embernek, akinek az életét összetörte a
Katrina hurrikán. Sokan elveszítettük otthonunkat és vele együtt
mindent, amit az évek hosszú során összegyűjtöttünk. Távol kerültek
tőlünk szeretteink és barátaink, vagy még rosszabb esetben
elveszítettük őket. Más városban kellett dolgoznunk és nagy dolgokban
döntést hoznunk, miközben az egyszerű feladatok is meghaladták az
erőnket.
Minden veszteségünk ellenére Isten jelenlétét ma is megtapasztalhatjuk
a lélek csendjében, s ez emlékeztet, hogy az ő gyermekei vagyunk a
szenvedéssel teli időszakokban is.
Ennek tudatában mindig talpra állunk és megyünk tovább azzal a hittel
és bizalommal, hogy Isten az, aki vezet minket. Lehetnek az életünkben
törések, azonban Isten szeretetének fénysugara mindig átvilágít azokon,
s ez betölti reménnyel nem csak a mi életünket, hanem az egész
sötétséggel teli világot is.

Imádság: Drága Istenünk, add, hogy meghalljuk halk szavad, amely arra
emlékeztet, milyen értékesek vagyunk számodra. Add, hogy ez a tudat
reménnyel töltse be az egész életünket. Ámen.

Nem az tesz minket értékessé, amit teszünk, hanem Isten irántunk való
szeretete.
Sheri Zehner (Louisiana, USA)

IMÁDKOZZUNK A KATRINA HURRIKÁN TÚLÉLŐIÉRT!