Csendes Percek április 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Ápr. 17., Cs, 03:41:01 CEST

                     2008. április 17. csütörtök

1Kor 10,23-24.31-33.

23 Minden szabad, de nem minden használ. Minden szabad, de nem minden
épít. 24 Ne keresse senki a maga javát, hanem a másét.
31 Akár esztek tehát, akár isztok, bármi mást cselekesztek, mindent
Isten dicsőségére tegyetek! 32 Megütközésre ne adjatok okot sem a
zsidóknak, sem a görögöknek, sem az Isten egyházának; 33 mint ahogyan
én is mindenben mindenkinek igyekszem kedvére lenni, nem a magam
hasznát keresve, hanem a többiekét, hogy üdvözüljenek.

                           A LÉLEK MELEGE

Ne keresse senki a maga javát, hanem a másét. (1Kor 10,24)

A szürke, esős, hideg angol télben nem szeretek kimozdulni otthonról,
csak akkor, ha elkerülhetetlenül szükséges. Könnyen megfeledkezem a
külvilágról, amikor egy jó könyvvel a kezemben a kandalló mellett
üldögélhetek. Mostanában egy hajléktalan emberről olvasok egy könyvet.
Olvasás közben az a hajléktalan jutott eszembe, aki mellett minden
reggel elhaladok munkába menet. Elhatároztam, hogy felhívom a közelben
lévő hajléktalanszállót és megkérdezem, miben tudok segíteni. Azt
mondták, hogy szívesen vesznek bármilyen ruhát, takarót vagy ételt.
Miután kipakoltam a ruhásszekrényemből, egy doboz ruha gyűlt össze
azokból, amit már soha nem hordok. Nagyon hálás volt a szálló vezetője,
amikor másnap munkába menet elvittem. Miközben az épületből sétáltam
kifelé, észrevettem, hogy néhány lakó hálásan mosolygott rám.
Megköszönték segítségemet, engem pedig boldogság töltött el, hogy
segíthettem. Melegség járta át szívemet, s mivel kinn fagyos volt az
idő, tudtam, ez az érzés csak a lelkemből jöhet.

Imádság: Könyörületes Istenünk, köszönetet mondunk neked mindazokért,
akik megajándékoznak minket a jóságukkal és figyelmességükkel és
köszönjük, hogy megáldasz minket, miközben másokra figyelhetünk. Ámen.

Amikor az ember szeret, megtelik a szíve örömmel.
Terri Meehan (Surrey, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A HAJLÉKTALANOKÉRT!