Csendes Percek április 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Ápr. 16., Sze, 03:41:03 CEST

                       2008. április 16. szerda

Ef 4,25-5,2.

25 Ezért tehát vessétek le a hazugságot, és mondjatok igazat, mindenki
a felebarátjának, mivelhogy tagjai vagyunk egymásnak. 26 "Ha
haragusztok is, ne vétkezzetek": a nap ne menjen le a ti haragotokkal,
27 helyet se adjatok az ördögnek. 28 Aki lopni szokott, többé ne
lopjon, hanem inkább dolgozzék, és saját keze munkájával szerezze meg a
javakat, hogy legyen mit adnia a szűkölködőknek. 29 Semmiféle bomlasztó
beszéd ne jöjjön ki a szátokon, hanem csak akkor szóljatok, ha az jó a
szükséges építésre, hogy áldást hozzon azokra, akik hallják. 30 És ne
szomorítsátok meg az Isten Szentlelkét, aki által el vagytok pecsételve
a megváltás napjára. 31 Minden keserűség, indulat, harag, kiabálás és
istenkáromlás legyen távol tőletek minden gonoszsággal együtt. 32
Viszont legyetek egymáshoz jóságosak, irgalmasak, bocsássatok meg
egymásnak, ahogyan Isten is megbocsátott nektek a Krisztusban.
1 Legyetek tehát Isten követői, mint szeretett gyermekei, 2 és éljetek
szeretetben, ahogyan a Krisztus is szeretett minket, és önmagát adta
értünk "áldozati ajándékul, az Istennek kedves illatként."

                          A JÓSÁG AJÁNDÉKA

Legyetek egymáshoz jóságosak, irgalmasak, bocsássatok meg egymásnak,
ahogyan Isten is megbocsátott nektek a Krisztusban. (Ef 4,32)

Összeszedtem a boltban a szükséges dolgokat, és elindultam a pénztár
felé. Miközben a hosszú sorban várakoztam, azon kaptam magam, hogy az
embereket figyelem. A szemem hirtelen egy ideges férfin akadt meg, aki
a másik sorban állt egy fiatal nő mögött, aki éppen a pénzét számolta,
hogy fizethessen. Nagyon kétségbeesettnek tűnt. "Minek jön vásárolni,
ha nincs magánál elég pénz?" - mondta a férfi.
A kismamának még húsz dollárra lett volna szüksége. Láttam, hogy a
kosarában csak a gyermek számára volt némi étel, pelenka és egy
egyszeri főzéshez való nyersanyag. Ösztönösen odaadtam a pénztárosnak
húsz dollárt. A fiatalasszony láthatóan szégyenkezett a történtek
miatt, ugyanakkor hálás is volt.
Miközben kifelé sétáltam a boltból, a mérges férfi elhaladt mellettem,
és ezt mondta: "Ugye tudja, hogy valószínűleg mindig eljátsza ezt a nő,
önt jól átvágták." "Isten tudja, hogy mi van a szívemben, ezért nem
aggódom" - válaszoltam. Bár nem volt felesleges pénzem, szabadon adtam.
Rájöttem, hogy Isten azért adta ezt a lehetőséget, hogy a hitemet
próbára tegye.

Imádság: Drága Uram, köszönöm, hogy adsz lehetőséget másokon segíteni
és megerősödni a hitben. Ámen.

Isten arra hív, hogy törődjünk másokkal.
Barbara A. Smith (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT A SZÜLŐKÉRT, AKIK CSAK NEHEZEN TUDNAK GONDOSKODNI
GYERMEKEIKRŐL!