Csendes Percek április 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Ápr. 11., P, 03:41:02 CEST

                       2008. április 11. péntek

Mt 28,16-20.

16 A tizenegy tanítvány pedig elment Galileába arra a hegyre, ahova
Jézus rendelte őket. 17 Amikor meglátták őt, leborultak előtte, pedig
kétségek fogták el őket. 18 Jézus hozzájuk lépett, és így szólt: "Nekem
adatott minden hatalom mennyen és földön. 19 Menjetek el tehát,
tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a
Fiúnak és a Szentléleknek nevében, 20 tanítva őket, hogy megtartsák
mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden
napon a világ végezetéig."

                           HIRDESD JÉZUST

Legyetek készen mindenkor számot adni mindenkinek, aki számon kéri
tőletek a bennetek élő reménységet. (1Pt 3,15)

Dona Miclain kitűnő varrónő volt. Brazília középső részén sok asszony
nemcsak megvarrta a ruhát, de a szabásmintát is ők készítették. Dona és
férje buzgó keresztyének voltak. Éveken át havonta istentiszteletet
tartottak szerény otthonukban, várva a napot, amikor megalakul a
városban egy gyülekezet.
Dona Miclain írástudatlan volt. Nem tudott Bibliát olvasni, és csak
olyan énekeket tudott énekelni, amiknek a szövegét kívülről megtanulta.
Mégis ő volt a leghatékonyabb hittérítő, akit valaha ismertem.
Előfizetett a No Cenaculo-ra (A Csendes Percek portugál kiadására), és
amikor jöttek a vendégek a ruhájukért, azt mondta nekik: "Nem tudok
olvasni. Olvasna nekem a No Cenaculo-ból?" Miután felolvasták neki a
napi áhítatot, Dona megmagyarázta nekik, és kérdéseket tett fel. Ezen
az egyszerű szolgálaton keresztül Dona Miclain sok embert vezetett
Krisztushoz, és segített a ma már több, mint 200 tagú gyülekezet
létrejöttében. Engem ért az a megtiszteltetés, hogy az új gyülekezet
első lelkipásztora lehettem.
Dona nem tudott írni és olvasni, mégis talált módot arra, hogy
bizonyságot tegyen Krisztusról a körülötte élőknek. Mindannyian
találhatunk alkalmat a mindennapjainkban, hogy megosszuk másokkal a jó
hírt.

Imádság: Atyánk, segíts engedelmeskedni parancsaidnak és hirdetni az
evangéliumot a körülöttünk élőknek. Ámen.

Hogyan segítek másokat Krisztus megismerésében?
George C. Megill (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A BIZONYSÁGTEVŐKÉRT!