Csendes Percek április 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Ápr. 8., K, 03:41:02 CEST

                        2008. április 8. kedd

Zsolt 31,1-6.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Hozzád menekülök, URam, ne szégyenüljek meg soha! Ments meg engem
irgalmasan!
3 Fordítsd felém füledet, siess, ments meg engem! Légy erős kősziklám,
erős váram, segíts rajtam!
4 Mert te vagy az én sziklaváram; vezess, és terelgess engem nevedért!
5 Szabadíts ki a hálóból, amelyet titkon vetettek nekem, mert te vagy
az erősségem.
6 Kezedre bízom lelkemet, te váltasz meg engem, URam, igaz Isten!

                          SEGÍTSÉGET KÉRNI

"Bizony, mondom néktek: aki nem úgy fogadja az Isten országát, mint egy
kisgyermek, semmiképpen sem megy be abba." Ekkor átölelte és kezét
rájuk téve megáldotta őket. (Mk 10,15-16.)

Mama, javítsd meg! - kiáltotta Mateo, amint átnyújtotta egyik
játékautóját és egy parányi sárga műanyag alkatrészt.
Ahogy ránéztem, láttam, hogy a kormánykerék jött le. Visszaigazítottam
a darabot, és odaadtam Mateonak. "Tessék. A kormánykerék volt. Látod?"
Igen - válaszolta. Szemét le nem véve az autóról, elvette tőlem, és a
többi autója mellé helyezte.
Elgondolkoztatott az eset. Mateonak, a maga alig két évével, teljes
hite van abbéli képességemről, hogy meg tudok javítani dolgokat. Habár
kimerítette saját forrásait, eszébe sem jut, hogy esetleg nem létezik
megoldás. Egyszerűen más utat keres.
Mateo kérése egyszerű és bizalommal teli volt. Arra emlékeztetett,
milyen fontos, hogy ápoljuk magunkban a gyermeki látásmódot, ami
tiszta, szerény és bizakodó. Milyen jó is félredobni a büszkeségünket,
amellyel kiválóságunkkal áltatjuk magunkat! Istenhez, a mi Atyánkhoz
vihetjük életünk törött darabjait, és azt mondhatjuk: "Atyám, hozd
helyre!"

Imádság: Istenünk, életünket tenyeredbe helyezzük. Irányítsd
lépéseinket, ahogy előre haladunk utunkon. Ámen.

Amikor nem találjuk a megoldást, megpihenhetünk Isten szeretetében.
Laura Gattinoni (Buenos Aires, Argentína)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEHEZEN KÉRNEK SEGÍTSÉGET!