Csendes Percek április 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Ápr. 5., Szo, 03:41:02 CEST

                       2008. április 5. szombat

Jn 1,19-21.

19 Ez János bizonyságtétele. Amikor a zsidók papokat és lévitákat
küldtek hozzá Jeruzsálemből, hogy megkérdezzék tőle: "Ki vagy te?" 20
Akkor vallott, és nem tagadott. Ezt vallotta: "Én nem a Krisztus
vagyok." 21 Erre megkérdezték tőle: "Hát akkor? Illés vagy te?" De
kijelentette: "Nem az vagyok." - "A próféta vagy te?" Így válaszolt:
"Nem."

                      ANGYALOKAT VENDÉGELÜNK!

A vendégszeretetről meg ne feledkezzetek, mert ezáltal egyesek,
tudtukon kívül, angyalokat vendégeltek meg. (Zsid 13,2)

Mikor azon a hideg téli reggelen a szálloda előcsarnokába léptem, egy
piszkos, kócos, szegényesen öltözött nő rohant be előttem. A
tekintetemet elkerülve gyorsan a női mosdó felé vette útját. Néhány
perccel később, miközben egy barátomat vártam reggelire, a nő újra
megjelent, és bemutatkozott. Sherylnek hívták. Családja lemondott róla,
kitagadta őt, s így hontalanként tengődött Nashville utcáin. Meglátott
az utcáról, ezután rohant be a hotelba. Talán megérezte rajtam, hogy én
megértem a körülményeit.
A szálloda biztonsági személyzete lassan körülvett minket, miközben
halkan és sietve elmondta, hogy nem utcalány, drogos vagy tolvaj -
csupán Isten gyermeke, aki rossz döntéseket hozott. Meghívtam Sherylt,
hogy üljön mellém a finoman kárpitozott brokát kanapéra. "De piszkos a
ruhám!" - sopánkodott. "Semmi gond. Az én vendégem."
Beszélgetésünk alatt a biztonsági őrök közel álltak hozzánk, nem lévén
teljesen meggyőződve arról, hogy ez a kicsi, igénytelen nő nem fog sem
zavart okozni, sem bántalmazni engem. De ő csak annyit kért, hogy
imádkozzak érte.

Imádság: Istenünk, nyisd meg a szemünket, hogy észrevegyük és
megvigasztaljuk elveszett gyermekeidet. Ámen.

A felebarátom olyan valaki, akinek szüksége van rám.
Dale Rust Waymack (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET ELHAGYOTT A CSALÁDJUK!