Csendes Percek szeptember 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Sze. 30., V, 03:41:01 CEST

                    2007. szeptember 30. vasárnap

Zsolt 122.

1 Zarándokének. Dávidé. Örülök, ha ezt mondják nekem: Az ÚR házába
megyünk!
2 Lábunk megáll kapuidban, Jeruzsálem.
3 Jeruzsálem, te szépen épített város, részeid jól illenek egymáshoz!
4 Oda járnak a törzsek, az ÚR törzsei. Izráelnek szóló rendelkezés az,
hogy ott magasztalják az ÚR nevét.
5 Mert ott állnak a bírói székek, Dávid házának székei.
6 Kívánjatok békét Jeruzsálemnek! Legyenek boldogok, akik téged
szeretnek!
7 Legyen békesség falaidon belül, legyen boldogság palotáidban!
8 Testvéreimért és barátaimért mondom: Békesség neked!
9 Istenünknek, az ÚRnak a házáért is jót kívánok neked!

                           ISTENT HALLVA

Uram, kegyelmes tetteidről éneklek örökké, nemzedékről nemzedékre
hirdetem hűségedet. (Zsolt 89,2)

Gyerekkorom óta emlékszem anyám, és nagymamám gyengéd és édes
altatódalaira, valamint apám és nagyapám gyülekezeti énekvezetésére, s
ahogy énekeket fütyörésztek egész nap. Mindez húrokat pengetett a
szívemben, és nagyban hozzájárult, hogy megszerettem a zenét.
Amikor a gyülekezet kórusában szolgálok két nővéremmel és apámmal, az
alt szólamot éneklem. Több év alatt természetessé vált, hogy rááll a
fülem erre a szólamra.
Egyik vasárnap, amikor a gyülekezetben énekeltünk, úgy éreztem, ehhez
hasonló dolog az Isten vezetésére ráhangolódni. Van, aki soha nem
hallja meg ezt a hangot. Van, aki csak a dallamot, a főszólamot hallja.
Van, aki az aláfestő szólamot is hallja, ami még inkább hozzájárul a
zene harmóniájához.
A kitartó bibliaolvasás és az Istent keresés elmélyíti életünket, és
harmóniát kölcsönöz. Ha meghalljuk Isten hívását az életünkre nézve,
élvezhetjük az Isten szeretetének mélységét és teljességét.

Imádság: Mennyei, Atyánk, segíts figyelni és meghallani a hangodat.
Szeretnénk dicsőítve énekelni neked, és megismerni szereteted
mélységét. Ámen.

Mindegy hogyan éneklünk, Istennel harmóniában lehetünk.
Beth Petrea (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉNEKESEKÉRT!