Csendes Percek szeptember 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Sze. 15., Szo, 03:41:02 CEST

                     2007. szeptember 15. szombat

Lk 8,22-25.

22 Történt egy napon, hogy Jézus tanítványaival együtt hajóra szállt,
és így szólt hozzájuk: "Menjünk át a tó túlsó partjára!" El is
indultak. 23 Miközben hajóztak, ő elaludt. Ekkor szélvihar csapott le a
tóra, és a hajó kezdett vízzel megtelni, úgyhogy veszélyben forogtak.
24 Ekkor odamentek hozzá, felébresztették, és így szóltak: "Mester,
Mester, elveszünk!" Ő pedig felkelt, ráparancsolt a hullámokra, mire
azok lecsillapodtak, és csendesség lett. 25 Aztán ezt kérdezte tőlük:
"Hol van a ti hitetek?" Ők pedig megrettenve és csodálkozva így szóltak
egymáshoz: "Hát ki ez, hogy a szeleknek és a víznek is parancsol, és
azok engedelmeskednek neki?"

                       ISTEN HALLJA IMÁINKAT!

Jézus ezt kérdezte tőlük: "Hol van a ti hitetek?" (Lk 8,25)

Családommal egy családi találkozóról tartottunk hazafelé. Úgy
döntöttünk, hogy egy újonnan megnyitott utat választunk. Nem volt
világítás az úton, és egy jó darabon lakatlan területen vezetett.
Útközben heves zivatarba kerültünk, villámlással és erős széllökésekkel
kísérve. A villámlás megvilágította ugyan az utat, de megrémítette
gyermekeinket.
Autónk motorja egyszer csak elkezdett rángatni, majd teljesen leállt.
Kiszálltam, és felnyitottam a motorháztetőt, hogy megnézzem, mi lehet a
baj. Valamelyik elektromos berendezés beázott. Semmit sem lehetett
tenni. Bekapcsoltam a villogó jelzést, és reméltem, hogy valaki majd
csak megáll, és segít rajtunk. De senki sem jött.
Ahogy erősödött a vihar, láttam a félelmet gyermekeink arcán. Azt
mondtam a legkisebbiknek: "Guille, imádkozzál értünk!" Buzgó hittel
imádkozni kezdett. Nem sokkal ezután egy autóbusz, amelyik egyébként
nem ezen az útvonalon szokott járni, megállt mellettünk. A sofőr
segítséget ajánlott. Az autót otthagytuk, és hazamentünk a busszal.
Isten meghallotta fiam imádságát a zivatar közepén, amint meghallotta a
tanítványok kiáltását is a viharos tengeren, a süllyedő csónakban.

Imádság: Istenünk, mi is azt kérjük, amit a tanítványok: "Növeld a
hitünket!" Ámen.

Isten mindenütt, és mindig meghallja imádságainkat.
Benigno Camina (Buenos Aires, Argentína)

IMÁDKOZZUNK HITÉRT A MEGPRÓBÁLTATÁSOK IDEJÉN!