Csendes Percek szeptember 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Sze. 3., H, 03:41:02 CEST

                      2007. szeptember 3. hétfő

Zsolt 43.

1 Szolgáltass nekem igazságot, Istenem, és pereld peremet a hűtlen
néppel szemben! Az alattomos és álnok emberektől ments meg engem!
2 Hiszen te vagy oltalmazó Istenem, miért taszítottál el engem? Miért
kell gyászban járnom, miért gyötör az ellenség?
3 Küldd el világosságodat és igazságodat: azok vezessenek engem!
Vigyenek el szent hegyedre és hajlékaidba,
4 hogy eljussak Isten oltárához, Istenhez, akinek ujjongva örülök. Hadd
magasztaljalak hárfával, Isten, én Istenem!
5 Miért csüggedsz el, lelkem, és miért háborogsz bennem? Bízzál
Istenben, mert még hálát adok neki, szabadító Istenemnek!

                           FÉNY A KÖDBEN

Küldd el világosságodat és igazságodat: azok vezessenek engem! (Zsolt
43,3)

Egy késő őszi éjjel indultunk haza Budapestről feleségemmel. Az
irodalmi est hangulata élt még bennünk. Beszélgettünk, és közben sodort
a lüktető belvárosi autóáradat.
A várost elhagyva hirtelen tejfehér ködfüggöny ereszkedett le elénk, és
az eddigi zsúfolt forgalomnak is nyoma veszett. Alig néhány méteres
lehetett a látótávolság. Voltak olyan útszakaszok, ahol elmosódott a
felezővonal, olyankor a letekert ablakon kihajolva követtük az út
szélét. Hosszú kilométereket mentünk már, amikor megelőzött bennünket
egy autó. Hátsó lámpájának fényét követve haladtunk előre. A
biztonságot nyújtó kis fénypont hazáig mutatta nekünk a helyes
útirányt.
Életünkben Isten a fény, ha nem követjük, akkor beborít bennünket az
átláthatatlan, sűrű köd, amelyben cél nélkül, vakon és esztelenül
botorkálunk. Nem hagyatkozhatunk csupán az érzékszerveinkre, nem
bízhatunk azok csalhatatlanságában, nem támaszkodhatunk a magunk
erejére és bölcsességére.
Isten szerető, gondoskodó vezetése nélkül esélyünk sincs arra, hogy
mindig jó irányban maradjunk, és eljussunk végső, legszentebb
célunkhoz, az örök élethez.

Imádság: Urunk, bizonytalanok vagyunk; mutasd meg a helyes utat!
Szeretnénk a te világosságodat követni, hogy egyre közelebb jussunk
hozzád. Ámen.

Isten szava világos szó, az örökélet szava!
Paudits Zoltán (Sükösd, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉJSZAKA KÖZLEKEDŐ AUTÓSOKÉRT!