Csendes Percek október 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 27., Szo, 03:41:02 CEST

                      2007. október 27. szombat

Lk 12,22-31.

22 Tanítványaihoz pedig így szólt Jézus: "Ezért mondom nektek: ne
aggódjatok életetekért, hogy mit egyetek, se testetekért, hogy mivel
ruházkodjatok, 23 mert több az élet a tápláléknál, és a test a
ruházatnál. 24 Nézzétek meg a hollókat: nem vetnek, nem is aratnak,
nincsen kamrájuk, sem csűrük, Isten mégis eltartja őket. Mennyivel
értékesebbek vagytok ti a madaraknál! 25 De aggodalmaskodásával ki
tudná közületek akár egy arasznyival is meghosszabbítani életét? 26 Ha
tehát a legcsekélyebbre sem vagytok képesek, miért aggódtok a többi
miatt? 27 Nézzétek a liliomokat, miként növekednek: nem fáradoznak, nem
is fonnak, de mondom nektek, hogy Salamon teljes dicsőségében sem
öltözött úgy, mint ezek közül bármelyik. 28 Ha pedig a mező füvét,
amely ma van, és holnap a kemencébe vetik, az Isten így öltözteti,
mennyivel inkább titeket, kicsinyhitűek! 29 Ti se kérdezzétek tehát,
hogy mit egyetek, vagy mit igyatok, és ne nyugtalankodjatok. 30 Mert
mindezeket a világ pogányai kérdezgetik. A ti Atyátok pedig tudja, hogy
szükségetek van ezekre. 31 Inkább keressétek az ő országát, és ráadásul
ezek is megadatnak nektek.

                           MINDEN ÚJ NAP

Ti se kérdezzétek tehát, hogy mit egyetek, vagy mit igyatok, és ne
nyugtalankodjatok. Inkább keressétek az ő országát, és ráadásul ezek is
megadatnak nektek. (Lk 12,29.31)

Miközben unokámat a bölcsődébe vittem, az előttem álló nap kihívásai
miatt aggódtam és féltem. Olyan sok dolgom volt aznap, hogy még meg sem
érkeztem a munkába, már fáradt voltam. Hétfő volt, de én azt kívántam,
bárcsak péntek lenne. 18 hónapos unokám egyedülálló anyjával nálunk
lakik. Igaz, hogy sok derűvel töltik meg otthonunkat, de gondoskodni is
kell róluk, s ez nekünk nagyobb leterhelést jelent.
Autómmal éppen nyugatra tartottam, s észrevettem a visszapillantó
tükörben a felkelő napot. Hirtelen felismertem, hogy Isten adta ezt az
új napot, és ez nagy áldás. Ahogy igyekeztem Istenre bízni a mai napot,
az előttem lévő út máris könnyebbnek látszott. Krisztus szavaira
emlékeztem: "Inkább keressétek az ő országát, és ráadásul ezek is
megadatnak nektek" (Lk 12,31). S hirtelen azt éreztem, hogy mindent
megkapunk, amire szükségünk lesz.

Imádság: Drága Istenünk, köszönünk neked minden napot, mely új
lehetőség arra, hogy dicsérjünk téged és szolgáljunk neked. Ámen.

Minden napfelkeltekor emlékezhetünk Isten jóságára!
Harold Lemley (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ AGGÓDÓ EMBEREKÉRT!