Csendes Percek október 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 24., Sze, 03:41:01 CEST

                       2007. október 24. szerda

2Krón 7,14-15.

14 De megalázza magát népem, amelyet az én nevemről neveznek, ha
imádkoznak, keresik az én orcámat, és megtérnek gonosz utaikról, én is
meghallgatom a mennyből, megbocsátom vétküket, és meggyógyítom
országukat. 15 Szemem már nyitva van, és fülemmel figyelek az imádságra
ezen a helyen.

                            LELKI ESZKÖZ

Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt. (Fil 4,6)

A barátnőm, Eve, adott nekem egy "imazsákot", ami megtanított engem egy
új, egyszerű és hatásos imamódszerre. Elővett egy barna papírzacskót,
és lila tintával a következőket írta rá: Robin imazsákja. Aztán ideadta
nekem azzal az utasítással, hogy a gondjaimat és aggodalmaimat kis
papírlapokra írjam rá, és ezeket tegyem bele a zsákba.
Az imazsákom egy nagyon erős lelki eszközzé vált. A kéréseim leírása
arra ösztönöz, hogy átgondoljam, mire is van szükségem, vagy mit
kívánok egy másik embertársamnak. Az idő múlásával imádságaim egyre
jobban letisztulnak. Amint leírom az imáim, és beleteszem azokat a
zsákba, érzem, hogy ez mind megfogható. Amikor elkezdek idegeskedni,
arra gondolok, hogy már leraktam a gondjaimat Isten elé, és soha többé
nem kell miattuk aggódnom; Isten kezében vannak, nyugodtan elengedhetem
őket.
Az imazsák használata óta jobban várom az imameghallgatást és Isten
válaszát. A gyermekeimnek is ajándékoztam egy-egy imazsákot.
Megtanítottam nekik, hogyan használják, és ők is megtapasztalhatják az
élő imádságot.

Imádság: Drága Istenünk, taníts minket az imádság útjaira, és segíts
meghallani a te válaszod! Ámen.

Aggodalmaskodás helyett jobb imádkozni!
Robin Priestley (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK IMÁDKOZNAK ÉRTÜNK!