Csendes Percek október 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 23., K, 03:41:02 CEST

                        2007. október 23. kedd

Zsolt 32,1-5.

1 Dávid tanítókölteménye. Boldog, akinek hűtlensége megbocsáttatott,
vétke eltöröltetett.
2 Boldog az az ember, akinek az ÚR nem rója fel bűnét, és nincs
lelkében álnokság.
3 Míg hallgattam, kiszáradtak csontjaim, egész nap jajgatnom kellett.
4 Mert éjjel-nappal rám nehezedett kezed, erőm ellankadt, mint a nyári
hőségben. (Szela.)
5 Megvallottam neked vétkemet, bűnömet nem takargattam. Elhatároztam,
hogy bevallom hűtlenségemet az ÚRnak, és te megbocsátottad bűnömet,
amit vétettem. (Szela.)

                             TISZTA LAP

Boldogok, akiknek hűtlensége megbocsáttatott, vétke eltöröltetett.
(Zsolt 32,1)

Családtagjaim tevékenységeit könnyen nyomon követhetem egy havi
beosztású naptárban. Ez segít nekem összehangolni kinek-kinek az
időbeosztását, és megtervezni a közös programokat, illetve
találkozásokat másokkal. A naptár a hűtőnkre van kiakasztva, így mindig
szem előtt van. Minden hónap első napján leveszem a régi lapot, ami
tele van megvalósult (és sokszor meghiúsult) találkozókkal,
megbeszélésekkel, áthúzott napokkal; és kidobom. Majd felteszek egy új
hónapot.
Az új, üres naptár emlékeztet Isten megbocsátására. Minden alkalommal,
mikor bocsánatért imádkozunk, Isten felkínál nekünk egy tiszta,
elszalasztott találkozóktól, foltoktól és beírásoktól mentes lapot.
"Amilyen messze van napkelet napnyugattól, olyan messzire veti el
vétkeinket." (Zsolt 103,12)
Nekünk nem kell várni a hónap végéig, hogy megbocsátást találjunk.
Kérhetjük, és megkaphatjuk azt minden nap, minden órában, mindig,
amikor elhibázunk valamit. Amint észrevesszük, hogy bűnbocsánatra van
szükségünk, odavihetjük Isten elé régi feljegyzéseinket, hogy
kicserélje egy újra.

Imádság: Kegyelmes Istenünk, segíts, hogy beismerjük, és megbánjuk
vétkeinket. Töröld el azokat végleg, hogy átélhessük megbocsátásodat a
mindennapi életünkben. Ámen.

Isten minden nap felkínál nekünk egy új kezdési lehetőséget.
Tori Stivers (Georgia, USA)

IMÁDSÁGBAN FOGADJUK EL ISTEN BŰNBOCSÁNATÁT!