Csendes Percek október 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 22., H, 03:41:02 CEST

                       2007. október 22. hétfő

Mk 12,41-44.

41 Amikor Jézus leült a templomi persellyel szemben, nézte, hogyan
dobja a pénzt a sokaság a perselybe. Sok gazdag sokat dobott bele, 42
egy szegény özvegyasszony pedig odamenve beledobott két fillért, azaz
egy krajcárt. 43 Jézus odahívta tanítványait, és ezt mondta nekik:
"Bizony, mondom néktek, hogy ez a szegény özvegyasszony mindenkinél
többet dobott a perselybe. 44 Mert mindannyian fölöslegükből dobtak, ő
azonban szegénységéből mindazt beledobta, amije csak volt, az egész
vagyonát."

                              SASTOLL

Az Istennek pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét kiárassza
rátok, hogy mindenütt, mindenkor minden szükségessel rendelkezzetek, és
bőségben éljetek minden jó cselekedetre. (2Kor 9,8)

Majdnem éjfél van. Néhány óra múlva belépek a kórház kapuján, hogy
elvégezzenek rajtam egy komoly bypass szívműtétet. Este együtt
vacsoráztam a fiammal és családjával. Az ötéves kis unokám, Ian,
megajándékozott engem egy borítékkal, és a legjobbakat kívánta. A
borítékban egy egyszerű madártoll volt.
Az édesanyja megmagyarázta: Ian-nek van egy doboz a szobájában; úgy
hívja, kincsesláda. Ebben tartja a kedvenc tárgyait. A fehérfejű
rétisas tolla egyik legféltettebb kincse - néhány hónappal ezelőtt
kapta egy bennszülött összejövetelen.
Hirtelen a toll egy teljesen új értelmezést nyert számomra; ez többé
nem csak egy kedves és különleges ajándék volt. Az unokám a
legértékesebb tulajdonát adta nekem, mert szeret. Eszembe jutott a
szegény özvegyasszony, akit Jézus megdicsért, hiszen mindenét, amije
volt, neki adta.
Mi hogyan ajándékozhatjuk meg Istent? A feleslegünkből adunk, ami
megmaradt? Vagy odaadjuk neki a legértékesebb tulajdonainkat, mert
szeretjük őt?

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy nekünk adtad a legnagyobb ajándékot,
Jézus Krisztust, hogy általa örök életünk legyen. Segíts, hogy mi is a
legjobbat tudjuk adni! Ámen.

Ma kivel tudom megosztani a legjobb ajándékot?
Lloyd Kitching (Manitoba, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET MA MŰTENEK!