Csendes Percek október 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 19., P, 03:41:03 CEST

                       2007. október 19. péntek

Róm 6,6-10.

6 Hiszen tudjuk, hogy a mi óemberünk megfeszíttetett vele, hogy
megsemmisüljön a bűn hatalmában álló test, hogy többé ne szolgáljunk a
bűnnek. 7 Mert aki meghalt, az megszabadult a bűntől. 8 Ha pedig
meghaltunk Krisztussal, hisszük, hogy vele együtt élni is fogunk. 9
Hiszen tudjuk, hogy Krisztus, aki feltámadt a halottak közül, többé nem
hal meg, a halál többé nem uralkodik rajta. 10 Mert aki meghalt, az
meghalt a bűnnek egyszer s mindenkorra, aki pedig él, az az Istennek
él.

                          SZERETŐ KAROKBAN

Én vagyok a jó pásztor, én ismerem az enyéimet, és az enyéim ismernek
engem, ahogyan az Atya ismer engem, én is úgy ismerem az Atyát: és én
életemet adom a juhokért. (Jn 10,14-15)

Az élelmiszerbolt pénztáránál sorban állva hallottam, amint két előttem
álló asszony az időskor problémáin siránkozott. "Úgy gondolom, hogy az
életnek fordítva kellene működnie" - mondta az egyik. "Egyedül,
magányosan kellene megszületnünk, és meleg, ölelő karok között kellene
meghalnunk."
Szavai mélyen elgondolkodtattak. Ha ismerjük Krisztust, igenis "meleg
és ölelő karok között" halhatunk meg. Mi, akik Krisztusban, mint
Megváltónkban bizakodunk, az ő báránykái vagyunk. Erre a földi világra
azért születtünk, hogy szüleink karjaikban tarthassanak, másodszor
pedig Megváltó Krisztusunk szerető karjaiba születhetünk bele. Ezek a
karok megtartanak minket, mikor földi sátorházunkat elhagyva belépünk
az örökkévalóságba, szerető Istenünk végtelen jelenlétébe. Micsoda
vigasztalást jelent számunkra az a tudat, hogy nem kell magányosan
meghalnunk! Isten legyőzte a halált, és helyet készített számunkra a
mennyben, ahol tárt karokkal vár ránk.

Imádság: runk, köszönünk neked minden napot, amivel itt ezen a földön
megajándékozol bennünket, és köszönjük az örök életet, ami majd a
mennyekben lehet a miénk. Ámen.

A halálon túl Krisztus vár ránk, szerető, kitárt karokkal.
Caroleah Johnson (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A MAGÁNYOS, IDŐS EMBEREKÉRT!