Csendes Percek október 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 13., Szo, 03:41:02 CEST

                      2007. október 13. szombat

Zsolt 86,1-7.

1 Dávid imádsága. Figyelj rám, és hallgass meg, URam, mert nyomorult és
szegény vagyok!
2 Tartsd meg életemet, mert híved vagyok én! Istenem, szabadítsd meg
szolgádat, aki benned bízik!
3 Légy kegyelmes, Uram, mert hozzád kiáltok minden nap.
4 Örvendeztesd meg szolgád lelkét, mert hozzád emelem lelkemet, Uram!
5 Mert te jó vagy, Uram, és megbocsátasz, nagyon szereted mindazokat,
akik hozzádkiáltanak
6 Hallgass, URam, imádságomra, és figyelj könyörgő szavamra!
7 A nyomorúság idején hozzád kiáltok, mert te meghallgatsz engem.

                          MEGBOCSÁTÓ SZÍV

Mert te jó vagy, Uram, és megbocsátasz, nagyon szereted mindazokat,
akik hozzád kiáltanak. (Zsolt 86,5)

A vasárnapi iskolai órámon az egyik fiú, bármit is kérek, mindig
visszautasít. Úgy tűnik, egyetlen célja az, hogy mindent tönkretegyen.
Ha kérem, hogy álljanak fel, leül. Ha énekeltetem őket, kezét
összeszorított szája elé teszi. Ha mesehallgatáshoz körbeülünk, ő
feláll. Ilyenkor egyre mérgesebb leszek. Elkezdem rángatni, összehúzom
a szemöldököm, s közben arra gondolok, hogy a kinti padon lenne a
helye.
Mikor vége az órának és az édesanyja érte jön, dicséri a csemete "bájos
szerelését", majd megkérdezi: "Hát nem ő a legaranyosabb kissrác!" Ezen
a ponton már végképp semmi "aranyosat" nem látok a gyerekben. Magamban
fohászkodom: Uram, vállaltam, hogy téged szolgáljalak, de ez a gyerek
tönkretette a csodásan felépített órámat.
Az Úr olyan erővel szólt a szívemhez, hogy beleremegtem. Eszembe
juttatta, hányszor viselkedtem ugyanígy: szándékosan engedetlen voltam
Istennel! Éppoly dacos voltam, mint az a gyermek a vasárnapi iskolában.
Viselkedésem ellenére Isten még mindig szeret, és gyermekének hív
engem. Megbocsát, és arra kér, szeressek minden vasárnapi iskolás
gyermeket, és bocsássak meg nekik, akár engedetlenek, akár nem.

Imádság: Urunk, hadd osszuk meg szeretetedet mindenkivel, akit utunkba
hozol. Ámen.

Isten arra hív, hogy szeressünk és megbocsássunk, miképpen ő is szeret
minket, és megbocsát nekünk.
Vicki S. Lackey (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A VASÁRNAPI ISKOLAI TANÍTÓKÉRT!