Csendes Percek október 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 6., Szo, 03:41:02 CEST

                       2007. október 6. szombat

Zsolt 4.

1 A karmesternek: Húros hangszerre. Dávid zsoltára.
2 Hallgass meg, ha hozzád kiáltok, igazságos Istenem! Szorult
helyzetemből adj nekem kiutat, könyörülj rajtam, hallgasd meg imámat!
3 Ti emberek! Meddig gyalázzátok dicsőségemet? Meddig szeretitek az
üres beszédet, meddig törekedtek még hazugságra? (Szela.)
4 Tudjátok meg, hogy az ÚR csodákat tesz hívével! Meghallgat az ÚR, ha
hozzá kiáltok.
5 Ha felindultok is, ne vétkezzetek! Gondolkozzatok el fekvőhelyeteken,
és csillapodjatok le! (Szela.)
6 Igaz áldozattal áldozzatok, és bízzatok az ÚRban!
7 Sokan mondják: Bár jó napokat látnánk, és ránk ragyogna orcád
világossága, URunk!
8 Nagyobb örömöt adsz szívembe azokénál, akiknek bőven van búzájuk és
boruk.
9 Békében fekszem le, és el is alszom, mert csak te adod meg, URam,
hogy biztonságban élhessek!

                          A HŰSÉG CSODÁJA

Tudjátok meg, hogy az Úr csodákat tesz hívével! Meghallgat az Úr, ha
hozzá kiáltok. (Zsolt 4,4)

Az autóbuszra vártam városunk egyik forgalmas terén. Ahogy álldogáltam
és nézelődtem, elméláztam a fölénk belógó fa ágainak látványán. Annyit
láttam belőle, hogy kopasz lett, szomorú és kiszolgáltatottan
hintáztatja a szél. Mielőtt végleg sajnálni kezdtem volna, megláttam az
ágak végén csúcsosodó rügyeket. Most, október eleje van, és a jövő
tavaszi levelek már ott vannak az ágakon. Mennyi hónapnak kell addig
eltelnie! Még hó is befedi majd az ágakat, de a levél már ott van és
él.
Csodás, ahogy ezt a körforgást Isten így kitalálta. Mi sem tudjuk, mi
lesz velünk fél év múlva, pedig a rügyek már bennünk vannak. Gondoljunk
hittel a jövőnkre, érhetnek meglepetések!

Imádság: Urunk, segíts, a te szemeddel látni és szemlélni az életet.
Segíts, hogy többet lássunk a szemünk elé táruló problémáknál. Taníts a
csalódások és kétségbeesések idején is megérteni a te gondolkodásod, és
elfogadni a minden értelmet felülmúló ajándékodat, Lelked békességét.
Ámen.

A hűségessel csodát tesz az Úr!
Czabán Angelika (Budapest, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A KÉTSÉGBEESETTEKÉRT!