Csendes Percek október 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 5., P, 03:41:02 CEST

                       2007. október 5. péntek

Mt 5,14-16.

Jézus szavai:14 "Ti vagytok a világ világossága. Nem rejthető el a
hegyen épült város. 15 A lámpást sem azért gyújtják meg, hogy a véka
alá, hanem hogy a lámpatartóra tegyék, és akkor világít mindenkinek a
házban. 16 Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek előtt, hogy
lássák jó cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat."

                           A MOSOLY TITKA

Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek előtt, hogy lássák jó
cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat. (Mt 5,16)

Sok évvel ezelőtt egy külföldi férfi gyakran bejött a munkahelyemre.
Ami leginkább feltűnt benne, az a mosolya volt. Bár meglehetősen
lefoglaltak a teendőim, a mosolygó arcáról sugárzó kedvesség, ahogy "Jó
reggelt!" köszönt japánul, mindig megmelengette a szívemet. Akkor még
nem voltam keresztyén, ám lehetetlen volt nem észrevennem, hogy
jelenléte mindig felüdítette a légkört. Később megtudtam, hogy amerikai
misszionárius. Addig senkivel sem találkoztam, akinek ilyen kisugárzása
lett volna. Nem sokkal ezután munkahelyet váltottam, s többé nem
találkoztunk.
Később, sok próbatétel után hitre jutottam Jézus Krisztusban, az én
Megváltómban, és elfogadtam Isten evangéliumát. Ma már tudom, miért
volt annak a férfinak olyan kedves, mosolygós arca. Krisztusban élt.
Most már én is hívő ember vagyok, és személyes kapcsolatom van
Istennel, mégis előfordul, hogy levertnek érzem magam. Ilyenkor mindig
arra a mosolygó arcra gondolok, és imádkozni kezdek. Kérem Istent, hogy
változtasson engem is olyan emberré, akiről a Krisztust ismerők öröme
sugárzik.

Imádság: Örökkévaló Istenünk, hadd lehessünk fényednek lámpásai. Jézus
nevében kérünk. Ámen.

Úgy éljünk, hogy mások megláthassák bennünk Krisztust!
Eiko Kato (Yamagata, Japán)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET NYOMASZT A MUNKÁJUK!