Csendes Percek november 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Nov. 15., Cs, 03:41:03 CET

                     2007. november 15. csütörtök

5Móz 4,29-31.

29 De ha keresni fogod ott az URat, a te Istenedet, megtalálod, ha
teljes szívvel, lélekkel keresed. 30 Ha nyomorúságban leszel, és
utolérnek mindezek a dolgok, de végül megtérsz Istenedhez, az ÚRhoz, és
hallgatsz a szavára, 31 akkor mivel irgalmas Isten az ÚR, a te Istened,
nem hagy cserben, és nem hagy elpusztulni. Nem feledkezik meg az
atyáiddal kötött szövetségről, amelyet esküvel fogadott meg nekik.

                          KRISZTUST LÁTNI

Mi pedig, miközben fedetlen arccal, mint egy tükörben szemléljük az Úr
dicsőségét mindnyájan, ugyanarra a képre formálódunk át az Úr Lelke
által dicsőségről dicsőségre. (2Kor 3,18)

Csendességem alatt egy gyertyát gyújtottam az elmélyüléshez. Egy idő
után felkeltem, és elkezdtem napi munkámat, de a láng képe tovább égett
bennem; láttam minden tárgyon, amire csak ránéztem.
Megértettem, hogy ha sok időt töltünk Jézussal és imádkozással, akkor
ugyanúgy fogjuk őt látni mindenben, ahogyan én láttam a lángot lobogni
minden dologban. De a bevésődésnek ez az élménye időt vesz igénybe. Ha
csak egy gyors pillantást vetünk néha az Úrra, Jézus képe nem lesz
látható az életünkön, és a körülöttünk élők életén. De ha sok időt
töltünk vele, mint baráttal, tanulmányozva igéjét, hallgatva arra, amit
mondani akar nekünk, és beszélgetve vele, akkor képesek leszünk őt
látni mindenben.

Imádság: Urunk, add, hogy a veled való kapcsolat legyen a legfontosabb
nekünk. Megláthassunk téged a sokféle gond közepette is, és mindig rád
nézve és a te példádat követve reagáljunk azokra. Ámen.

Ahogyan kezdjük Jézust meglátni a mindennapokban, úgy fogjuk egyre
inkább meghallani az ő hívását.
Carol Purves (Essex, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÁRTALMAS DOLGOKKAL FOGLALKOZNAK!