Csendes Percek november 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Nov. 13., K, 03:41:02 CET

                       2007. november 13. kedd

Róm 12,1-2.

1 Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos
istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul,
amely tetszik az Istennek; 2 és ne igazodjatok e világhoz, hanem
változzatok meg értelmetek megújulásával, hogy megítélhessétek: mi az
Isten akarata, mi az, ami jó, ami neki tetsző és tökéletes.

                             A RÉGI HÁZ

Aki elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára.
(Fil 1,6)

Nővéremmel együtt meghívtak, hogy nézzük meg, hogyan újították fel
romokban álló gyerekkori házunkat. Az új tulajdonosnak jó elképzelései
voltak arra nézve, hogyan tudná a házat az 1930-as évekbeli pompájába
visszaállítani. Az eredmény hihetetlen volt! Új ajtókat állított be, a
faliszekrényből kertre nyíló ajtó lett, az ablakokról levette a sötét
rolókat, és olyat tett fel, ami beengedte a napfényt. A vízvezetékeket
és elektromos berendezéseket helyrehozta. Nehéz volt elhinni, hogy
ugyanez az épület néhány hónapja még egy szomorú, régi, lepusztult ház
volt.
Néha azt gondolom, jó lenne, ha Isten egy kis renoválást végezne az
életemben, de egy teljes felújítás túl fájdalmas és túl sok lommal járó
lenne. Talán jól jönne egy kis helyreigazítás, egy kis takarítás az
életemben, de azért reménykedem, hogy Isten hamar végez a munkával.
De Isten azt mondja: "Valami különlegesebbet terveztem felőled. Én csak
tökéletes helyreállítást végzek, és ha bízol bennem, akkor én mindaddig
végzem benned a jó munkát, amíg újra eljövök." Hálát adhatunk
Megváltónkért, aki nem csak külsőleg akar megújítani, hanem belülről is
átformál.

Imádság: Istenünk, újítsd meg bennünk a vágyat, hogy akaratod szerinti
hűséges tanítványaid legyünk. Ámen.

Milyen lelki helyreállításra lenne szükség az életemben?
Richard Lewis (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A HÁZÉPÍTŐ CSALÁDOKÉRT!